okey... når burde jeg gå opp i level da?Wolfbrother wrote:Alltid stammia.
Wolfkin har jeg hært dette om; Bloodgeondl, eller hva det nå enn heter, og pil, og bue. Jeg bruker Pil og bue, og øks, virker helt fint det og.
Chaneller; The one power, og knives. Dette var det en lang debatt om, på Salidar.
A Game of Stones spill! ^^
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

Du må jo egentlig bare se an det, men der er ikke så lurt å være på level 35 dersom man har 10000 exp. Mange med lite exp som har levla opp litt vel ofte synes jeg, så de er jo veldig utsatt for angrep, pluss at de kanskje ikke har så veldig mange å angripe.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Husk å ha alle skilsene rundt 5 under de tre du bruker mest. Hvis du bare levler opp tre skils taper du masse attack som du får bilig på de andre selvom du ikke bruker dem.
Jeg har en i level 41 med 21000 exp. Det var ikke veldig smart. nå blir jeg ikke attacket lenger, men for to leveler siden hasse jeg omtrent 110 i defense loggen per dag. Taper til og med litt i find battle. Motstanderene tar jo da 100-200 liv da. Det gode er jo at jeg finner items verdt mye penger.
Jeg har en i level 41 med 21000 exp. Det var ikke veldig smart. nå blir jeg ikke attacket lenger, men for to leveler siden hasse jeg omtrent 110 i defense loggen per dag. Taper til og med litt i find battle. Motstanderene tar jo da 100-200 liv da. Det gode er jo at jeg finner items verdt mye penger.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Kommer seriøst ikke innpå Game of Stones jeg. Blir skikkelig forbanna! De siste ukene har jeg bare spillt på skolen, men nå er det jo ferie.. Jeg skriver inn URL eller klikker på Bookmarken.. Så laste det.. Plutselig så står det bare at "can not connect to this URL, please try later".. Noen som vet hva som kan være galt?
Forresten: Digg logo til forumet! Nisseluene var konge
Forresten: Digg logo til forumet! Nisseluene var konge
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Fantasy Freak
- Hengiven

Jeg kommer inn uten problemer!!
www.gameofstones.net
www.gameofstones.net
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Fantasy Freak
- Hengiven

-