Mobiltelefoner
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Hengiven
der snakker du om kvalitets mobil! de holder og holder og varer nærmest evig! min gikk i elva en dag for en del år siden, og hva vet jeg, hadde jeg fått fisket den opp, hadde den sikkert funka ennå 

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Sitter
3310 er den beste mobilen som er laget. Aldri har en av mine telefoner vært gjennom så mye som den, samtidig med at en fungerte perfekt. Hadde aldri problemer med den. Angrer litt på at jeg kvitta med med den, hadde jeg hatt den i dag, hadde den nok vært i bruk.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Nå har jeg forøvrig offisiellt hatt nytte av min 3G telefon. ADSLen hadde vært nede siden mandag her hjemme, og jeg måtte bare på internett, så da kobla jeg til telefonen min. Heldigvis er det makspris på 50 kr, ellers kunne det blitt veldig dyrt, koster nemlig 20 kr/MB. Hastigheten er grei, får 125-170 kbit, hadde forventet litt høyere siden det er godt signal her, men det går helt fint.
edit: Har skrudd på internett-deling over airporten nå, så søstra mi får kommet på nettet
edit: Har skrudd på internett-deling over airporten nå, så søstra mi får kommet på nettet