Godt nytt år!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Godt nytt år!

Post by Ceres »

Vel - takk for tida som har gått siden forumet startet, og gode ønsker til dere alle sammen! Admins - Stefan, Simen og Eivind, Terje - til tross for at du ikke leser her i romjula, Faile - deilig å ha kvinnelige allierte på forum, ikke så alt for ofte man finner!, Ashie - vokter over voktere! :D Godt nytt år til deg, incanus - hva kan vi glede oss til nå egentlig? MoL?, og til deg loki som krangler om alt med sitatpåsitater og får meg til å tenke over mine standpunkt - Ludde, Damien og Traveler, Smultie, Ayreon, Gurthaug, Wolfie, Fantasy Freak, Tarasilwen og Moridin og alle dere andre, godt nytt år! Morten, godt nytt år!

- Ceres
Amyrlins trone
:D
Last edited by Ceres on Tue Jan 10, 2006 19:16, edited 1 time in total.
Urban tilværelse
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Er jeg så uviktig, ja :roll: Takk for den :x Neida tuller bare (Eller) godt nytt år til alle sammen :D
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Godt nytt år ja, til alle sammen!

Nyttårs forsett: Lese ferdig serien!

- Ashaman
M'heal
Last edited by Ashaman on Sun Jan 01, 2006 18:58, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Godt nyttår alle sammen! Har vært et bra forumår, og måtte det neste bli like bra. :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Takk, og Godt Nytt År til dere alle sammen!
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Godt nytt år ja :D Håper alle får et fint nytt år!!
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Noen som har fått seg noen nyttårsforsetter da?

Jeg har store planer for neste år. Jeg skal jobbe enda mer med skolearbeid enn det jeg har gjort nå, og være ajour mer eller mindre hele tiden. Pluss at jeg håper skolen vil ansette meg som studass igjen. Deretter skal jeg begynne å trene skikkelig, og bli utrolig sprek og sunn! :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Godt, nytt år, ja. Og nei, ingen nyttårsforsetter utover det vanlege - forsøke vere snillere med dei eg bryr meg om og kanskje forsøke gjere ein litt betre innsats på studiene.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Wolfbrother wrote:Er jeg så uviktig, ja :roll: Takk for den :x Neida tuller bare (Eller) godt nytt år til alle sammen :D
Klart du er! :P

Tihi...

Nyttårsforsetter... stå på eksamen, trene, jobbe, spare, være en smule mer sosial kanskje... ikke egentlig så nøye veloverveid disse forsettene ser jeg...
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

God nyttår ja, til alle sammen. Har vært kjempekoselig å bli kjent med dere!! :D kunne ha sagt en personlig hilsen til hver og en, men er redd for å glemme noen, så: ingen nevnt, ingen glemt.

nyttårsforsetter for mange kan jo kanskje være å få lest ut serien(*kremt, ashie* :P ) og få rette opp språket sitt litt gramatisk sett(*kremt, wolfie* :P ) og vi kan jo alle love oss selv å slutte å spame(som om det noen gang kommer til å forsvinne :P )

håper det nye året vil være positivt for alle her på forumet, og for resten av verden generelt også da selvfølgelig!

-Faile
Krønikenes bevarer

EDIT: og der la ashie på et nyttårsforsett ja. *le* :wink:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Godt nytt år, ja! :D

Nyttårsforsetter er det få av her i gården. Jeg forstår ikke helt hvorfor folk skal utsette forbedringer til det nye året - gjør du noe du ikke er fornøyd med, bør du endre det umiddelbart, ikke om ei stund.


Men uansett, alle gode ønsker for det nye året.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

For min del så var "nyttårsforsettene" mine veldig knyttet opp mot neste semester på skolen, og jeg fant egentlig ikke ut av dem før ved slutten av det forrige, så da passet det bra å kalle dem nyttårsforsetter. :wink:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
aviendha
Hengiven
Hengiven
Posts: 173
Joined: Tue Jan 03, 2006 21:17

Post by aviendha »

Godt nyttår!! juhu
har ikke mange nyttårsforsetter selv. Greier ikke å holde dem uansett.
Ayreon
Asha’man
Asha’man
Posts: 375
Joined: Fri Oct 07, 2005 18:06
Location: I en mørk,mørk skog, bak en mørk,mørk dør

Post by Ayreon »

Litt seint, men godt nyttår!
Image
(du skreiv navnet mitt feil Ceres :( )
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Meget lei for det Ayreon! Det er nå fikset!
Urban tilværelse
Locked