Medlemmer...
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Medlemmer...
For omlag to og en halv måned siden ble det gjort et estimat som sa at (dersom jeg ikke husker helt feil) innen den 20. januar skulle siden ha 100 registrerte medlemmer. Det ser jo lyst ut, men det er to til igjen for å nå målet, og to uker igjen...
Vil admins ha klart å nå 100 før den 20. januar?
Og hvor stort tror dere admins egentlig at markedet for wotere her i Norge er? Når antar det at den stride strømmen av nye medlemmer opphører?
( For dere nye, velkommen til forumet fra en av de ivrigste posterene her... Hyggelig! )
Vil admins ha klart å nå 100 før den 20. januar?
Og hvor stort tror dere admins egentlig at markedet for wotere her i Norge er? Når antar det at den stride strømmen av nye medlemmer opphører?
( For dere nye, velkommen til forumet fra en av de ivrigste posterene her... Hyggelig! )
Urban tilværelse
selvfølgelig er det to medlemmer til før 20 januar! med denne farta her, er jeg sjokka over at det ikke er det allerede...
og velkommen til alle nye, fra en annen av de mest ivrige posterne, men, akk, den evige nummer tre etter terje(trommevirvel for den gjenfødte dragen) og ceres(knele og kysse ring)
og velkommen til alle nye, fra en annen av de mest ivrige posterne, men, akk, den evige nummer tre etter terje(trommevirvel for den gjenfødte dragen) og ceres(knele og kysse ring)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Dette klarer vi uten problem 
Jeg regner med at vi kommer til å ha en jevn tilstrømning av nye medlemmer, så lenge vi fortsetter å annonsere på google. Men om de forblir aktive er en annen sak.
Kan jo ta med litt statistikk fra annonsene: Siden 1. desember har vi fått 5 medlemmer direkte på denne måten, til en kostnad av 7,– per medlem. Da er det greit at det fortsatt er 60,– igjen på kontoen vår
Jeg regner med at vi kommer til å ha en jevn tilstrømning av nye medlemmer, så lenge vi fortsetter å annonsere på google. Men om de forblir aktive er en annen sak.
Kan jo ta med litt statistikk fra annonsene: Siden 1. desember har vi fått 5 medlemmer direkte på denne måten, til en kostnad av 7,– per medlem. Da er det greit at det fortsatt er 60,– igjen på kontoen vår
-
Damien Frost
- Sitter

Joda, dette tror jeg ikke skal bli noe problem. Det kommer da ca en ny medlem i uka eller noe slik. Men det var jo å få de til å bli aktive!
Apell:
Kom igjen alle nye! Bli med, vi har det morsomt her!
Apell:
Kom igjen alle nye! Bli med, vi har det morsomt her!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
en del mer enn en i uka. kom faktisk to eller tre bare igår, og hu ene kommer i alle fall til å holde seg småaktiv, om ikke mer... 
regner med at noen av de som ikke er aktive, blir det om ikke så lenge, en del har snuska rundt på sia en stund, for så å bli aktiv. jeg gjorde jo det selv i min tid. *le*
så bare bli med alle dere u-aktive, vi biter ikke
regner med at noen av de som ikke er aktive, blir det om ikke så lenge, en del har snuska rundt på sia en stund, for så å bli aktiv. jeg gjorde jo det selv i min tid. *le*
så bare bli med alle dere u-aktive, vi biter ikke
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Damien Frost
- Sitter

Som Faile sa, tror jeg, så blir ofte flere aktive etter hvert. Jeg lurka hvertfall litt rundt her før jeg fant ut at jeg skulle melde meg inn. Mange melder seg inn, for deretter å lurke litt. Så kommer den dagen da de begynne å poste sånn smått, å før de vet ordet av det, er de hekta. 
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.