*Skuffet*
Medlemmer...
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Google finn svaret på mykje...
Edit: Seier iallfall litt om kor populær serien er i Noreg.
Henta frå denne artikkelen. Den låg på 12 plass der.Bok og Samfunn wrote:Bestselgerlisten uke 39
Det kom inn fire nye titler inn på boklista for skjønnlitteratur denne uken. Frode Øverli raste rett inn på førsteplass med «Pondus - Flat firer». Inn kom også Karin Fossum med «Drapet på Harriet Krohn», Robert Jordan med «Vinterhjerte Tidshjulet 9» og Lene Kaaberbøls «Skammarkrigen».
Edit: Seier iallfall litt om kor populær serien er i Noreg.
Vi skal nok få sendt av gårde en mail til Tiden og spørre om salgstallene for serien, når vi får tid 
Men de svarte ikke på våre to siste henvendelser! Vår ambassadør Morten har nevnt siden for redaktøren sin i Tiden, og hun var visst veldig interessert. Men tydeligvis ikke interessert nok til å svare oss
Angående markedsundersøkelsen: Selvsagt burde vi gjort det, men vi lagde egentlig denne siden mest for vår egen skyld. Aldri hadde vi trodd den skulle bli så populær som den er nå...
Men de svarte ikke på våre to siste henvendelser! Vår ambassadør Morten har nevnt siden for redaktøren sin i Tiden, og hun var visst veldig interessert. Men tydeligvis ikke interessert nok til å svare oss
Angående markedsundersøkelsen: Selvsagt burde vi gjort det, men vi lagde egentlig denne siden mest for vår egen skyld. Aldri hadde vi trodd den skulle bli så populær som den er nå...
Jeg tror forøvrig markedsundersøkelser ligger litt utenfor vårt budsjett.
Noen som har vunnet i lotto i det siste?

Noen som har vunnet i lotto i det siste?
Drikkevarene flyter sikkert ganske fritt på disse forlagsfesteneStefan wrote:Men de svarte ikke på våre to siste henvendelser! Vår ambassadør Morten har nevnt siden for redaktøren sin i Tiden, og hun var visst veldig interessert. Men tydeligvis ikke interessert nok til å svare oss
-
Damien Frost
- Sitter

gratulerer da! og for en positiv overraskelse at medlem nr. 100 valgte å bli aktiv i tilleg!
hadde vært litt kjedelig om det skulle vært en person som vi egentlig bare kunne glemme...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Hehe, ja. Er nok en del av de 100 medlemmene her som er slik, men ikke jeg.Faile wrote:gratulerer da! og for en positiv overraskelse at medlem nr. 100 valgte å bli aktiv i tilleg!hadde vært litt kjedelig om det skulle vært en person som vi egentlig bare kunne glemme...