Prison Break var veldig lovande, det, kjem nok til å følgje med på den.
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Kanskje tynne kvinner lettere overlever flystyrter fordi dei er lettare og fell mindre tungt, kva veit eg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Damien Frost
- Sitter

Det kan jo hende de har funnet seg et speil nede i bunkeren nå da, Ceres. Men jeg skjønner hva du mener. Men hvis alle på den øya virkelig hadde sett ut som det "egentlig" skulle, tror jeg det kunne blitt litt rart. Kan nok hende de har mista noen seere da tror jeg.
Så Prison Break i går da. Jeg også synes det så lovende ut, så jeg kommer nok til å sitte foran skjermen på torsdagene fremover.
Så Prison Break i går da. Jeg også synes det så lovende ut, så jeg kommer nok til å sitte foran skjermen på torsdagene fremover.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Jaja, det skal jo være spennende, mente mer storyen jeg. Har ikke sett en serie om noen som rømmer fra et fengsel på denne måten før. Og at det bare skal bli en sesong er ganske befriende å tenke på etter hvordan det har gått med 24 og Lost. 24 var et genialt konsept i første sesong, selv om de har blitt veldig flink til å vanne det ut. Lost er heller ikke så bra som før, og jeg frykter virkelig for fremtiden med tanke på at det skal bli no sånt som 5 sesonger…Ceres wrote:Vel - den har visse meget liknende trekk da. Den stadige trangen til at noe spennende skal skje for eksempel. Hopper fra ett høydepunkt dirkete til neste. Lite kommunikasjon mellom personene, mye sies via ansiktsuttryk, musikk, lys, stemning etc.
Btw, det er faktisk p.g.a. 24 at vi ikke får se mer Prison Break før i mars, siden de krasjet i sendeplanen.
Edit: Glemte helt å si at jeg nå har sett t.o.m. episode 8 – dette blir virkelig bare bedre og bedre. Jeg er ganske sikker på at dette kommer til å bli den beste spenningsserien jeg noengang har sett!
One-piece
Prison break, 24, lost er vel og bra det. Men tenkte jeg skulle dra det litt ut på vidda. Det er godt mulig ingen her har sett eller hørt om det, men bringer det opp forde. Noen som har sett/hørt om One-piece? En japansk anim seri. Handler om en gutt som vil bli piratkongen og på sin ferd plukker han opp et merkelig mannskap med alle slags mulige evner og historier bak seg. Du kan faktisk se pocket utgaven av dem på meny og andre store skjeder, men jeg tenkte på tv serien (Som ikke går i norge.)
Selv syns jeg det er en bra serie, med hjerneløs humor og en stor dose idioti, men en gjeng med store hjerter.
Selv syns jeg det er en bra serie, med hjerneløs humor og en stor dose idioti, men en gjeng med store hjerter.
Anmelderen i aftenposten, som presterte kunststykket å gi Prison Break 3, mens julekalenderen 24 fikk 5, mente også dette; at det bare var vakre mennesker med i Prison Break.Ceres wrote:Vel - den har visse meget liknende trekk da. Den stadige trangen til at noe spennende skal skje for eksempel. Hopper fra ett høydepunkt dirkete til neste. Lite kommunikasjon mellom personene, mye sies via ansiktsuttryk, musikk, lys, stemning etc.
Jeg er egentlig fryktelig lei av at alle på slike serier skal være skjønne. Av de tre hovedpersonene Jack (24), Jack (LOST) og Scofield liker jeg jo helt klart Jack (24) best. Skulle også ønske at de hadde med litt flere litt mer normale kvinner... Ikke at det er så utrolig mange kvinner i PB, da, men de som er der er jo syltynne og med miniskjørt og hva annet er... I LOST er det jo enkelte av hovedpersonene som ser normale ut (f.eks hun mørke kvinnen med den kvite mannen.), men alle de yngre kvinnene er jo enormt vakre av seg - til tross for at de er på en øy uten særlig sminke, speil eller annet. Og av alle de som var på flyet var det virkelig så mange vakre, unge kvinner?
24 stiller muligens i en litt annen klasse på nettopp dette temaet - jeg vet ikke... Også her er jo damene stort sett akkurat som i menns hoder...
Hehe... Kanskje jeg bare er en bitter, ensom kvinne, hva?
Det er riktig at sykesøsteren (dr. Tancredi) og Veronica (eks'en til Lincoln) er over middels pene, men dette er vel ganske naturlig; iom at både Lincoln og Michael er over middels kjekke?
Jeg tenkte ikke over utseendet til skuespillerne, før jentene i klassen påpekte det, når det er sagt
Anbefaler deg å se litt flere PB episoder før du gir deg Ceres. Selv om starten var fantastisk (hehe), tar den seg faktisk seg opp utover...
har ikke lest gjennom alle 20 sidene her, men merket at det var en som ikke likte stargate
vel, for min del er både sg1 og sg1-atlantis helt fantastisk...har lastet ned 9 sesonger av sg1 og laster sesong 10 etterhvert som den lages....sg1 er den sci-fi serien som har rullet lengst av noen sci-fi serier på tv..har forbigått x-files...
4400 er dritbra..
dead zone, basert på boken til stephen king...veldig verd å få med seg http://www.usanetwork.com/series/thedeadzone/
og selvfølgelig..smallville
vel, for min del er både sg1 og sg1-atlantis helt fantastisk...har lastet ned 9 sesonger av sg1 og laster sesong 10 etterhvert som den lages....sg1 er den sci-fi serien som har rullet lengst av noen sci-fi serier på tv..har forbigått x-files...
4400 er dritbra..
dead zone, basert på boken til stephen king...veldig verd å få med seg http://www.usanetwork.com/series/thedeadzone/
og selvfølgelig..smallville
"Actually Lan is the Dragon Reborn, but he's part of a 'Victims Protection Unit' and had to go undercover...!"
nei har ikke fått med meg den enda
men er det ikke laget en film med eller basert på den serien? serenety eller noe sånt? det var en bra film.
hører mye dårlig om den serien, men har hørt en del som sier den er bra og...er den verd å se?
men er det ikke laget en film med eller basert på den serien? serenety eller noe sånt? det var en bra film.
hører mye dårlig om den serien, men har hørt en del som sier den er bra og...er den verd å se?
"Actually Lan is the Dragon Reborn, but he's part of a 'Victims Protection Unit' and had to go undercover...!"
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nja, du får jo svar på seriens mest presserende dilemma i filmen, og alle episodene er avsluttende (dog ikke på bekostning av kontinuiteten).
Så avslutninga er ikke så veldig irriterende, med unntak av at du vil forbanne sjefene i Fox til et varmt sted for at de la ned serien før den fikk utvikla sitt fulle potensiale...
Så avslutninga er ikke så veldig irriterende, med unntak av at du vil forbanne sjefene i Fox til et varmt sted for at de la ned serien før den fikk utvikla sitt fulle potensiale...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Sjå Firefly. Den har ingen skikkeleg slutt, nei, men berre sjå filmen etterpå, den gir deg bra nok avslutning. Merk om du laster ned at både filmen og dobbeltepisoden som er piloten til tv-serien heiter "Serenity", slik at du ikkje laster ned feil.
Det kan diskuterast. Etter mi meining var seson 1 heller middelmådig, men steike som den tok seg opp i sesong 2!Lews wrote: 4400 er dritbra..
Urgh. Eg ser Smallville fast, men... Den har jo kun Luthor-plottene å kvile seg på. Nesten alt det andre er enten middelmådig eller elendig... men sesong 5 ser ut til å kanskje vere i ferd med å forsøke rette opp litt av dette. Med unntak av det cheesy Clarkplottet var til dømes den siste episoden i sesongen så langt, "Lexmas", meget god. Dessutan, James Marsters, folkens. Den mannen kan ikkje gjere feil.og selvfølgelig..smallville
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!