Big One Pepperoni

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Er Big One pepperoni blitt bedre?

Ja
4
25%
Nei
11
69%
Jeg liker ikke pizza, og kommer derfor ikke til å prøve den
1
6%

Total votes: 16

Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Big One Pepperoni

Post by Eivind »

Admins fortsetter stilen med å lage håpløse temaer om mat :p

Noen som har smakt «den nye og foredrede» Big One Pepperoni? Det gjorde jeg før jul, og da ble jeg så skuffet at jeg satte meg ned og skreiv en mail til Stabburet:
Hei, idag spiste jeg den nye og forbedra Big One Pepperoni – for en skuffelse! Dette er en av de mest tamme pizzaene jeg har smakt. Den ser i tillegg veldig billig og kjedelig ut, siden den grønne paprikaen er tatt bort. Jeg syns det er hårreisende at dere tydeligvis har latt dere presse av de som ikke liker paprika på pizzaen. Paprikaen gir en god smak, og gjør at pizzaen som sagt ser mye bedre ut. Disse paprikahaterne må lære seg å ikke plukke i maten, og forstå at de ikke kan få viljen sin når det er såpass mange som liker parika. Men her var det ikke vanskelig å få dere på gli nei…

Fyllet smaker forresten ingenting lenger, og jeg vil si at selv Grandiosa Mild Taco var bedre – og det var en særdeles dårlig pizza! Alle småungene, som ikke liker så sterkt fyll, har tydeligvis grini nok til å få fyllet mildnet til det ugjenkjennelige. Hvor er det blitt av krydderet?

Jeg var en som pleide å klage over ananasen på pizzaen, men jeg har nå tatt til vettet og forstått at ananas er noe som hører med på pizzaen. Men det utrolig merkelig at nettopp ananasen fortsatt er på pizzaen, for etter hva jeg har erfart, er det dette de fleste ikke liker ved pizzaen.

Big One Pepperoni pleide å være min favoritt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå – den har blitt ruinert. Jeg vet ikke hvordan det går med salget, men hvis det går dårlig håper jeg at noen får sparken for denne avgjørelsen. Nå må jeg vel ta til takke med Grandiosa Kjøttdeig og Løk, men det blir ikke helt det samme. Dessuten var det jo bra å kunne variere på pizzaene litt, med mindre gode pizzaer, blir det ikke så attraktivt å spise det så ofte.
Idag kom svaret:
Hei.

Vi beklager at dette har tatt noe tid. I følge produktansvarlig ble det
gjort endringer på Big One Pepperoni for å gi pizzaen en mer balansert og
riktig totalsmak. Endringen bestod i at paprikaen ble ersattet med ananas
og det ble også gjort andre små justeringer på resepten.

Det er beklagelig at produktet ikke falt i smak. Stabburet setter pris på
tilbakemeldinger fra våre forbrukere da dette gir ofte viktige innspill til
våre produktutviklere.

Takk for at du kontaktet oss. Din henvendelse tas til etterretning.

Med vennlig hilsen
Stabburet AS
«…for å gi pizzaen en mer balansert og riktig totalsmak.» – Hva er det dem tenker på?
Last edited by Eivind on Mon Jan 09, 2006 17:12, edited 1 time in total.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg trodde du og familien var mest glad i fasan og slikt jeg... :P

:D

Pleier ærlig talt ikke kjøpe big one særlig ofte. Dersom jeg skal ha frossenpizza foretrekker jeg en jeg ikke trenger å dele opp og spare halve av. For mye arbeid. Det ender derfor gjerne med en av disse "italienske" pizzaene. Mye dårlig, men man kommer jo ikke unna at pizza er utrolig praktisk mat. Tenker jeg får gå ned på rema og kjøpe denne "forbedrede utgaven" nå straks. Har ikke middag i dag, og hva passer vel bedre...?

Jeg kommer altså tilbake til saken med mer innput i kveld/morgen en gang.

Hyggelig med nok en mat-prat-tråd. :D
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

det er tydelig at du bor alene ceres :P her i gården må vi ha to-tre pizzaer for at vi i det hele tatt skal få en slags følelse av metthet (men er vel kanskje ikke så mange som har fem småsøsken heller da :P )

har også undra meg over at de valgte bort paprikaen fremfor ananasen. kanskje du skulle starte en slags underskrifts kampanje for å få den gamle tilbake :P du har min stemme i alle fall...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Da er jeg spent på dommen Ceres!

Og Faile, det blir litt sært med underskriftskampanje – det er kun en pizza.

Men dere må gjerne sende mail dere og ;)
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Eivinz wrote:Og Faile, det blir litt sært med underskriftskampanje – det er kun en pizza.
Kun en pizza? Pizza er jo kjempegodt og sentralt for oss unge. Jeg har absolutt ikke sansen for ananas på pizzaen, og som du sa, hvor mange er det som egentlig liker det? Synes du skal få opp en poll i denne tråden så vi vet hvor dette forumet står (ellers gjør jeg det for deg :wink: ).

Ellers foretrekker jeg Big One Classic.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ok, da er pollen oppe. Big One Classic er for småbarn Simen :p

Men når det er sagt, bedre enn Pepperonien :roll:
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Stemte nei! Jeg elser pizza, men ikke peperoni så veldig!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Eivind wrote:Og Faile, det blir litt sært med underskriftskampanje – det er kun en pizza.
og hvor seriøst virka det forslaget som å være da? :wink: som sagt, kunn en pizza.
Last edited by Faile on Mon Jan 09, 2006 20:53, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel, nå har jeg kjøpt og delt opp og fryst og spist pizzaen. Likte den meget godt. Syntes den var godt krydret, og likte annanasen.

Når det er sagt, så var jeg forutinntatt mot å like denne pizzaen i og med at jeg har lært meg såpass fra denne tida på forumet at Eivinds ord stort sett er rimelig kloke, så det at jeg faktisk likte den synes jeg snakker for seg selv.

Var ikke særlig glad i annanas på pizza før jeg heller, men det begynner å smake bedre og bedre synes nå jeg ... Og det er jo fint med pepperoni. Når jeg lager egen pizza bruker jeg gjerne kjøttdeig, og det synes jeg er supergodt, men på kjøpepizza er kjøttdeig katastrofe. Vet ikke hvorfor, det er bare slik.

Så vel, Eivind, jeg er lei for å være den som går i mot deg på dette, men man må jo være så ærlig som mulig om slike ting. Dette er tross alt dagens viktigste høydepunkt, og det er viktige avgjørelser...

:wink:
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ere mulig?! :o

Og så syns du kjøttdeig på pizza er katastrofe? Grandiosa kjøttdeig og løk er jo den beste vanlige pizzaen nå, hvis man ser bort ifra de italienske varientene.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jepp. Kjøttdeigen smaker absolutt ingenting og har en seig og merkelig konsistens. Pizza med skinke er det det går mest av her. Italienske varianter, som sagt.
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Da tror jeg at jeg må smake på den Pepperonien, for Ceres; Eivind deler sjelden samme mening som andre, og står som oftest ikke for det andre synes, så nå fikk jeg ny tro på Big One Pepperoni.

Og kjøttdeig pleier å funke bra for meg både på frossen og hjemmelagd.

EDIT: Ja, altså var jeg enig med Eivind i dette tilfellet. Nå ble Eivind fornøyd håper jeg. :wink:
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Syns den er god jeg, en av de beste frossen pizzaene.
finduz
Centurion
Centurion

Post by finduz »

Har ikke smakt den nye, men liker ikke pepperoni noe særlig uansett. :wink:
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

E ikkje så gla i frossenpizza, eg. Like bedre Peppes, Dolly og sånt.
Og Gausel pizza.mmmmmmmmmm
Post Reply