Er ikkje vår feil at de et alt ukritisk, vel.Faile wrote:(jeg bare påpeker igjen: gutter ER kresne, noe så utrolig også! finnes det noen av den litt mindre feminine garde her som ikke er det??![]()
begynner seriøst å lure... *le*)
Big One Pepperoni
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
det er forskjell på å være kritisk, og å pirke borti og rynke på nesa over alle mat som ikke er ensfarga...Loki wrote:Er ikkje vår feil at de et alt ukritisk, vel.Faile wrote:(jeg bare påpeker igjen: gutter ER kresne, noe så utrolig også! finnes det noen av den litt mindre feminine garde her som ikke er det??![]()
begynner seriøst å lure... *le*)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Hey, eg vurderer mat på lukt og smat, ikkje utsjåande! Vel, ok, lukt, smak, namn og ingredienser.
Men ikkje utsjåande. Nosir!
Men ikkje utsjåande. Nosir!
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
greit, greit, gir meg... (Loki får det siste ordet som vanlig
)
men, ikke for å kverulere på en død sak, men det skader faktisk ikke å la paprikaen og ananasen være på pizzaen Terje
.
men, ikke for å kverulere på en død sak, men det skader faktisk ikke å la paprikaen og ananasen være på pizzaen Terje
Teknisk sett fekk du det siste ordet når du gav deg.Faile wrote:greit, greit, gir meg... (Loki får det siste ordet som vanlig)
Ok, så kunne eg ikkje dy meg. Ikkje døm meg berre fordi eg er ein mentalt liten person.
Der fekk du siste ordet igjen, gitt. Takk for komplimentet og sympatien! 
Pirke i maten? Det gjer eg då ikkje. Enten så likar eg noko, og då et eg det, eller så gjer eg det ikkje, og då et eg ikkje.
Og det er ikkje pirking i maten dersom det skjer før maten er servert, då er det eit ledd i matlaginga.
Og det er ikkje pirking i maten dersom det skjer før maten er servert, då er det eit ledd i matlaginga.
*riste på hodet* får du også en sånn oppgitt-mamma-følelse av dette ceres?
har tatt meg i å prøve å oppdra flere av guttene på laget, når de gjør rare ting.
det var flere, trenern deriblandt, som så rart på meg da jeg ba dem ta beina ned fra bordet da vi tok tog til Bergen i våres.
men seriøst, en viss folkeskikk må man ha... *riste på hodet igjen*
(og pirkinga har hele veien vært beregnet på Terje
)
men seriøst, en viss folkeskikk må man ha... *riste på hodet igjen*
(og pirkinga har hele veien vært beregnet på Terje
Klar over at pirkinga er berekna på Terje, eg berre føler sympati for stakkaren. 
Jepp... men man kunne jo ikke la kverulanten få det siste ordet!
Jeg er i og for seg alt i alt for å ha bena på bordet så ofte som mulig... Men helst når jeg er alene, da, eller hjemme, ikke i offentlighet... Og tar som regel mest tog fra tronheim og nordover... Noen som har erfaring med agendatogene på nordlansbanen? Det er noe det burde startes en tråd om...
Jeg er i og for seg alt i alt for å ha bena på bordet så ofte som mulig... Men helst når jeg er alene, da, eller hjemme, ikke i offentlighet... Og tar som regel mest tog fra tronheim og nordover... Noen som har erfaring med agendatogene på nordlansbanen? Det er noe det burde startes en tråd om...
Urban tilværelse
-
Wolfbrother
- Den Fortapte