Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Det finst ein bokserie om Psi-Corps, ja, men om dei er gode og om Bester er med veit eg ikkje, eg har som sagt kun lest denne eine eg driv på med no. Alle bøkene er relativt i kontinuitet med serien, men den som eg les no er den einaste som seriens skapar har uttalt at er 100% kanon på alle måtar.
Du like?incanus wrote:Driv for tida på med A Clash of Kings, andre bok i serien A Song of Ice and Fire, av George RR Martin (som mange her veit).
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Etter mi meining er Clash endå betre enn Game, og Storm er endå litt betre enn Clash. Feast var likevel eit bittelite steg ned att, den er kanskje på linje med Clash, men anna var vel ikkje å vente når to tredjedeler av favorittkarakterene mine ikkje var med i den (bok 5 vil foregå parallellt med den og dermed er ein del karakterar flytta dit). Det er uansett skremmande bra at den fyrste boka i ein serie er den eg vil skildre som svakast, uhyre sjeldan at det går den vegen med kvaliteten...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Planen er sju. (Opprinneleg var den seks, men den sprakk no med bok 4 som vart så tjukk at han delte den i to utgivelsar som altså skal foregå parallellt) Men så lenge han held dette nivået kan det bli tjue for min del.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
the black wind
- Hengiven

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg har kost meg med Harry Potter i jula. Er ganske fornøyd med at jeg greide å pløye meg gjennom de seks bøkene på litt over to uker. Produktiv jul! 
I helga skal jeg konsentrere meg om å lide meg gjennom Uten En Tråd, og i morra skal jeg ned i byen for å kjøpe Verdens Øye, sånn at jeg kan begynne på den over helga, og komme i gang med kapittelsammendragene. Ser dessverre ut til at The Orcs Omnibus må vente til neste år...
Og alt annet, for den saks skyld. Haldigvis fikk jeg lest opp igjen ASOIAF i sommer/høst.
I helga skal jeg konsentrere meg om å lide meg gjennom Uten En Tråd, og i morra skal jeg ned i byen for å kjøpe Verdens Øye, sånn at jeg kan begynne på den over helga, og komme i gang med kapittelsammendragene. Ser dessverre ut til at The Orcs Omnibus må vente til neste år...
Og alt annet, for den saks skyld. Haldigvis fikk jeg lest opp igjen ASOIAF i sommer/høst.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
samme som meg i sommer før bok 6 kom ut, leste dem iløpet av ei utrolig kjedelig uke i Tønsberg med familien.Terje wrote:Jeg har kost meg med Harry Potter i jula. Er ganske fornøyd med at jeg greide å pløye meg gjennom de seks bøkene på litt over to uker. Produktiv jul!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Holder på med Harry Potter - The Half-blood Prince jeg også. Har kommet til kapittel 10.
Er bra den boka, men har ikke lest noe av den serien siden forrige bok kom ut, og den leste jeg på et par uker, så jeg husker nesten ingen av personene i boka.
Leser den på engelsk også (leste den forrige på norsk) så det er litt nye navn.
Men virker bra den, men ikke såå bra for de siste 13 bøkene jeg har lest har vært WoT serien.
Er bra den boka, men har ikke lest noe av den serien siden forrige bok kom ut, og den leste jeg på et par uker, så jeg husker nesten ingen av personene i boka.
Men virker bra den, men ikke såå bra for de siste 13 bøkene jeg har lest har vært WoT serien.
-
Fantasy Freak
- Hengiven