Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Virkelig god og virkelig god... Den var langt betre enn sesong ein, i alle fall. Gir sesong 1 5,5/10 og sesong 2 7/10, kanskje 7,5.Ceres wrote:Var sesong 2 av 4400 virkelig god? Så sesong en sånn fra og til da den gikk, men var ikke særlig imponert, og gadd ikke se 2 når den gikk... huff...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Tror du, bare ut av nysgjerrighet, at du kan gi meg noen eksempler på filmer/tv-serier som ligger i nedre del av skalaen din? Jeg synes du gir alt mellom 5,5 og 9,5 jeg...Loki wrote:Virkelig god og virkelig god... Den var langt betre enn sesong ein, i alle fall. Gir sesong 1 5,5/10 og sesong 2 7/10, kanskje 7,5.Ceres wrote:Var sesong 2 av 4400 virkelig god? Så sesong en sånn fra og til da den gikk, men var ikke særlig imponert, og gadd ikke se 2 når den gikk... huff...
Urban tilværelse
Hehehe, greia er at eg har god evne til å sjå på innpakninga av noko om eg kjem til å hate det, og dermed ikkje ser ting som kjem under 6 særleg ofte. Og dei tinga eg ikkje ser på kan eg jo ikkje uttale meg om... Dernest kjem det at akkurat som "3-4" er gjennomsnittleg kvalitet på på ein 1-6 skala, der det er gode sider men ikkje mange nok av deitil at heilheiten blir skikkeleg god, så blir 4-6 omtrent det tilsvarende på ein 0-10 skala. Legg til at eg har ein tendens til å alltid forsøke sjå kvaliteten i noko før eg uttalar meg om det, og fokuserar på dette (merkeleg eigenskap for ein pessimist, egentleg) i etterkant, så er det sjeldan eg vurderar noko til under 4... eg tenkjer alltid "vel, det var jo ikkje så bra, men det var ikkje elendig heller..." Skal forsøke komme på døme på ting som får dårleg, dog..Ceres wrote:Tror du, bare ut av nysgjerrighet, at du kan gi meg noen eksempler på filmer/tv-serier som ligger i nedre del av skalaen din? Jeg synes du gir alt mellom 5,5 og 9,5 jeg...Loki wrote:Virkelig god og virkelig god... Den var langt betre enn sesong ein, i alle fall. Gir sesong 1 5,5/10 og sesong 2 7/10, kanskje 7,5.Ceres wrote:Var sesong 2 av 4400 virkelig god? Så sesong en sånn fra og til da den gikk, men var ikke særlig imponert, og gadd ikke se 2 når den gikk... huff...
Slit med å komme på filmar eg mislikar (mange eg ikkje likar, men mislikar er verre med) akkurat no, kan sjå om eg kjem på nokre fjernsynsseriar. Alt av reality-seriar eg har vore borte i får under 5, ingen unntak. Så har me dei nyare norske komiseriane... "Hos Martin" får 2,5, "Holms" får 2. "Karl & Co" får 3,5. Og dei eldgamle amerikanske på tvNorge... eg kjem ikkje på titlane på nokon av dei no, av ein eller annan grunn, men der er det heller ingenting over 4. Det kan likevel antakeleg skuldast litt på at humoren var annleis på åttitalet enn no.
Filmar... eg slit med å komme på noko eg mislikar sterkt nok til å gi det under 4, for om eg ikkje likar noko marginalt så ser eg det jo ikkje og då vil eg heller ikkje hugse nok om det til å karaktersette. (Litt annleis med tv-seriar, det blir gjerne stående på i bakgrunnen gong på gong og til slutt oppdagar ein at ein faktisk har fått med seg ein del) Eg kjem på ein 4'er, dog, "Hellboy", den skuffa kraftig.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Så slutten på første episode. Hadde tenkt å følge med på serien i år, men siden jeg aldri ser på TV, blir det litt vanskelig å plutselig skulle se noe fast...Ayreon wrote:Noen her sett den nyeste sesongen med Nils og Jonny?
Hade vært enklere hvis de hadde sendt Nils og Ronny på fredager, sånn de gjorde første gangen...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Så på Walkabout idag (Nils og Ronny), og det var veldig underholdende. De skulle lage fjernsyn i Irland i 15 dager, kun med et fenalår, norsk akevitt og sigaretter. Fikk lyst til å reise til Irland nå. 
Last edited by Simen on Tue Jan 17, 2006 21:37, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Her er en TV-huskeliste jeg satt opp for noen dager siden, værsågoda.
Walkabout i morgen med andre ord!
Walkabout i morgen med andre ord!
- Tvserie/ program -- ------ ----- --Tidspunkt
Prison Break...............................Torsdager kl 21.30
My Name is Earl..........................Torsdager kl 22.30
Lateshow with Letterman..............Hver dag kl 18.45 / 23.20
Walkabout..................................Tirsdager kl 19.55
Nedlastning ----- --- --- ------ -- Tidspunkt
The O.C....................................Fredager
Prison Break.............................Tirsdager (pause)
Lost..........................................Torsdager
Rome .......................................Pause
Last edited by Simen on Mon Jan 16, 2006 23:21, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ganske lang sådan, dei er vel ikkje byrja å spele inn sesong 2 ein gong enno?Simen wrote: Rome .......................................Pause