Pillow-friends, spoiler KoD
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er vel strengt tatt ikke så rart. Kan forestille meg at det fort kan bli ensomt på disse små novisecellene, i tillegg til at det alltid er godt å ha litt fysisk trøst når man har det fælt - noe novisene sikkert har ganske ofte.
For ikke å snakke om at Tårnets rollemodell er kristne nonneklostre, og der foregikk som kjent litt av hvert.
For ikke å snakke om at Tårnets rollemodell er kristne nonneklostre, og der foregikk som kjent litt av hvert.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
"kommer morgendagen?"-leser 
fant ut da jeg leste litt i LoC og CoS her for leden at Galina er selve skjefs lesba her
bla. er hun frustrere for at en av aes sedaiene reiste vekk eller noe slikt, for da kunne hun ikke nyte synet av ansikte hennes.
og elaida husker at galina hadde blitt overraska over at hun hadde avslått å være hennes sengevenn like etter at hun ble opphøyd til aes sedai.
fant ut da jeg leste litt i LoC og CoS her for leden at Galina er selve skjefs lesba her
og elaida husker at galina hadde blitt overraska over at hun hadde avslått å være hennes sengevenn like etter at hun ble opphøyd til aes sedai.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

"Kommer morgendagen"? 
Jeg har forresten oppdaga ei aldri så lita skandale: Encyclopedia WoT har ingen oppføringer på "pillow friends"!
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html

Jeg har forresten oppdaga ei aldri så lita skandale: Encyclopedia WoT har ingen oppføringer på "pillow friends"!
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
skikkelig populistisk likesom real-life bok av hmmm.. var det sindny sheldon eller noe sånt han het tro..? samma søren.Terje wrote:"Kommer morgendagen"?![]()
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Dei har sikkert ingen skribentar vågale nok til å forsøke seg på ein presis og utvetydig definisjon, Terje. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!