Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Damien Frost
- Sitter

hehe.. vi blir i alle fall en post til i cairhien, så tharj får utløp for sinnet sitt, og trolig tar det en liten stund å komme seg nordover... hvem vet hvem vi kan dulte borti på veien 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
har ingen innvendinger. så egentlig på det som en selvfølge.
(men, men alle former for dialekter (...)og lignende tolereres ikke. det finnes enkelte endinger i dialekta mi som jeg ikke veit om er "lovelig" prøver å ungå dem, men ikke stein meg om det glipper en gang eller to
)
(men, men alle former for dialekter (...)og lignende tolereres ikke. det finnes enkelte endinger i dialekta mi som jeg ikke veit om er "lovelig" prøver å ungå dem, men ikke stein meg om det glipper en gang eller to
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nei, for Guds skyld, det skal jeg ikke gjøre. Jeg har vel noen svin på skogen i det henseendet selv også, så moderate dialektifiseringer av nynorsk eller bokmål fungerer fint. Dessuten er jo de fleste alternative formene dekket av de såkalte klammeformene uansett, så...
Årsaken til at jeg la til regelen, var i all hovedsak å unngå innlegg av følgende typer:
"Hainn Karstein trakk sværde sittj, å høgd haue av galtjn."
"'Jg vet,' sa Abel, 'mn jg hatR . D e ingting å gjør m d.'"
Og sånt noe...
Årsaken til at jeg la til regelen, var i all hovedsak å unngå innlegg av følgende typer:
"Hainn Karstein trakk sværde sittj, å høgd haue av galtjn."
"'Jg vet,' sa Abel, 'mn jg hatR . D e ingting å gjør m d.'"
Og sånt noe...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
the black wind
- Hengiven

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Og der var han tilbake!
(:P)
Skrive om to karakterer? Jeg har i prinsippet ikke noe i mot det (faktisk så har jeg vurdert det selv, om enn bare for å få litt mer aktivitet her), men det krever en del av deg. Men for all del! Hvis du tror du klarer det, skal ikke jeg stoppe deg, så lenge du gjør det VELDIG klart i begynnelsen av hver post hvilken av karakterene dine det er du skriver om. (Måten jeg uthevet "veldig" på over kan være et godt eksempel her.) Ellers hadde det jo vært kult om du ikke lot dem reise sammen, selv om dette bare er et generelt forslag. Er jo kult å reise sammen med noen, også da.
Hvis noen andre har noen problemer med dette, så kom med dem. Habermas har jo, som alle vet, rett i at en levende og åpen offentlig diskurs er viktig for et samfunns overlevelse.
Ellers, på en helt annen side, har jeg lagt merke til at det er mange om treffer på lommetyver i sine første poster. Stilig.
(Min karakter gjorde rett nok også det, men jeg kan i alle fall påberope meg et minstemål med originalitet...
)
Skrive om to karakterer? Jeg har i prinsippet ikke noe i mot det (faktisk så har jeg vurdert det selv, om enn bare for å få litt mer aktivitet her), men det krever en del av deg. Men for all del! Hvis du tror du klarer det, skal ikke jeg stoppe deg, så lenge du gjør det VELDIG klart i begynnelsen av hver post hvilken av karakterene dine det er du skriver om. (Måten jeg uthevet "veldig" på over kan være et godt eksempel her.) Ellers hadde det jo vært kult om du ikke lot dem reise sammen, selv om dette bare er et generelt forslag. Er jo kult å reise sammen med noen, også da.
Hvis noen andre har noen problemer med dette, så kom med dem. Habermas har jo, som alle vet, rett i at en levende og åpen offentlig diskurs er viktig for et samfunns overlevelse.
Ellers, på en helt annen side, har jeg lagt merke til at det er mange om treffer på lommetyver i sine første poster. Stilig.
(Min karakter gjorde rett nok også det, men jeg kan i alle fall påberope meg et minstemål med originalitet...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
the black wind
- Hengiven

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Re: kanskje
Ikke for å høre uforskamma ut, men hæ? Tror ikke helt jeg forsto hva du mener her...Eirik wrote:Men kanskje, har noen tatt og blitt aielen?
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.