Og hvis dere virkelig la merke til tidspunktet til postene, så var det såpass god margin til at det godtas. Andre kan ha vært pålogget på den tiden, og da må man poste et nytt innlegg for at det skal bli rød bjelle for dem
Så det! Gleder meg til å prøve den, men for tida har jeg veldig lite tidshjulet-relatert-fornuftig å tilføre forumet, da jeg kun har lest andre bøker, og tar en tidshjulet-pauset for tiden.
(Med andre ord - lite aktivitet på den delen av forumet framover. Håper jeg ikke blir jaget ut av forumet av den grunn... Liker å poste litt (ok, mye) i småprat og andre bøker...)
Jeg stemmer for at vi kaster Ceres ned fra Amyrrlins Trone, og plasserer Faile der i stedet! Så kan Ceres rømme over til et annet wot-sted, og bygge opp en styrke av postere som kommer hit og tar over hele sjappa!
Og så, når hun og hæren hennes kommer, må vi gå skikkelig Kanossagang!
Eller kanskje ikke...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres wrote:Hvordan skal jeg reagere på dette? Mulige forslag:
7.) Hører jeg trass? Er Faile også med på dette eller?
høm, hvor mange ganger er jeg nødt til å vise min loialitet før du begynner å stole på meg? selv da jeg ved en feil blei amyrlin, ba jeg om å miste tittelen så fort som mulig, for din skyld. nei makan! *le*
Terje wrote:Jeg stemmer for at vi kaster Ceres ned fra Amyrrlins Trone, og plasserer Faile der i stedet! Så kan Ceres rømme over til et annet wot-sted, og bygge opp en styrke av postere som kommer hit og tar over hele sjappa!
Og så, når hun og hæren hennes kommer, må vi gå skikkelig Kanossagang!
Eller kanskje ikke...
What is a girl to think?
Stoler vel ikke på noen! Vel kanskje på ashie da...