Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Gurthang
Hengiven
Hengiven

Post by Gurthang »

Ble hekta på snooker etter det forrige mesterskapet som gikk på Euro Sport. Satt og bet negler under finalen. Spennende. :)
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

blir hekta på sex and the city, jeg :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Var hekta på Urix, Mediemenerne og Schrødingers Katt, jeg. Men nå for tida er TVen som regel okkupert av jentene jeg bor med, og de ser nesten utelukkende på reality... :cry:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

terje wrote:Var hekta på Urix, Mediemenerne og Schrødingers Katt, jeg. Men nå for tida er TVen som regel okkupert av jentene jeg bor med, og de ser nesten utelukkende på reality... :cry:

*grøss*
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

vet dere forresten hva schrødingers katt er? jeg leste det i går...
noe sånt som at de lukket en katt inne i en boks, sammen med et atom, som hvis det ble brutt ned utskilte en dødelig gass, og katten ville dø. derfor måtte man på samme tid gå ut ifra at katten var både død og levende.

så nå vet dere det...
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Ceres wrote:Denne tråden har utvikla seg utrolig raskt (og smertefullt!) og jeg har ikke fått tid til å satt meg ned å lese gjennom den før nå...

Det ser ut som om dere er enige i at de to eneste tingene verdt å se på tiv er lost og 24. Ser på begge disse seriene jeg også. 24 er bra (men enig i at det kanskje begynner å dra litt ut nå, er det ikke fjerde seson?). Lost derimot? Hm... Kan ikke helt forstå fanatismen. (Ikke dere, men generelt rundt lost). Den er lett underholdning. Mye det samme med 4400 på tv3.

Som en av forumets få jenter synes jeg det er på sin plass å nevne et par andre bra serier:

Advarsel advarsel advarsel! Brannfakkel i guttegjengen! :P

Akutten startet opp igjen på mandag. Den går samtidig med 24, men kunne ikke dy meg. Eneste bra sykehus serie (og som medisinstudent, så... ja... )

Gilmore Girls på tvnorge på søndagene. Artig artig artig.

Frustrerte fruer på tv2 tirsdager. Ser på denne når jeg tilfeldigvis er hjemme (noe som ikke er så ofte på tirsdager, men serien er verdt å følge med på.) Artig.

Nip/Tuc. Ikke for uskyldige tenåringer, men artig artig artig... :D

The Aprentce på tvnorge. Ikke serie, men artig hvis man har mulighet til å sløve foran tvn på lørdags ettermiddag (tror jeg det var).

Bare for å røre opp litt følelser vil jeg også nevne One Tree Hill på tvnorge på søndagene. Hehe... Denne serien er ikke bra i det hele tatt, men virkelig lett underholdning. Konseptet er rett og slett: Samle sammen en haug flotte folk i tyveårene og la dem spille tenåringer, kysse, danse, være utro, prøve narkotika etc etc... (det vanlige...)

Vel: Ser fram til kommentarene deres...

Og nb: Det høres nok ut som jeg tilbringer mer tid foran tvn en jeg faktisk gjør. Følger ikke med på alt dette fast, men ser altså på det når det går og jeg sitter foran.
Uff. som sagt, *host*mye drit*host*. :roll:
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

eneste av seriene du nevnte, ceres, som går an å se på et gilmore girls. frustrerte fruer går vel også til nød, men det fikk jeg fordommer for før jeg hadde sett det, fordi media sammenliknet det med sex and the city. ingentingen kan måle seg med sex and the city. :P
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe... joa, sex and the city er bra det. Jeg var for liten da det gikk (stort sett) til å følge med på slike ting i følge mine foreldre, så jeg har kun sett spredte repriser. Har derfor ikke noe "kjærlighetsforhold" til serien, men det er god underholdning.

Glemte forresten The 70s show, Raymond, Friends osv osv... Komiserier er artig...
trollok
Mørkefrende
Mørkefrende

altetende, nesten

Post by trollok »

jeg elsker både Frustrerte Fruer, ER, 24, the 4400, the apprentice og One Tree Hill.

skikkelig tv-narkoman, vet, men hallo(!) dette er jo bra underholdning(!). Men altså ingenting overgår Gilmore Girls, urolig artig! Faktisk det beste programmet som noensinne har gått på TV. Noen som er enige:D

I det siste derimot har jeg begynt å se litt på punkd, og det er artig det også. En fryd å se kjendiser bli rundlurt...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Regnes Svisj som ei serie?

Fast frokostritual hos meg: Svisj, rundstykke med nugatti og Klassekampen. Blir ikke en god dag uten. :D
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Punkd trollok?
Svisj terje?

Huff... :roll:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Urørtsvisj og metalsvisj er jo favorittene, men man må jo se litt på vanlig svisj også, selv om det er på kanten avselvpining... :lol:
- Verg., Aen., 3.315.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

haha! ser ofte på svisj selv, jeg. særlig nå som det er ferie blir det mye av det :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ja... Dessverre, kan man nesten si... :roll:
- Verg., Aen., 3.315.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

så lenge jeg ikke synker dypt nok til å bruke penger på å chatte der, eller stemme for den saks skyld, synes jeg det er greit.
Locked