Den Store Jakten – OOC-tråd

Delta i rollespill som utspiller seg i Randland

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

For all del!

Bare kom med forslag - forutsatt at det er godt gjennomtenkte og ferdig bearbeidede forslag. Jeg er rett nok Moderator, men jeg gidder ikke sitte å finne på alle detaljene for Ogurene, Myrdraalene og hva det nå er dere foreslår; litt arbeid må dere tross alt ha selv også. :P

Husk bare at det er ytterst får Ogur-POVer i bøkene, og ingen Myrdraal-POVer, så å rollespille noe sånt kan fort bli vanskelig...

Og, nei, Ceres, Hornet vil nok aldri bli funnet, men det er heller ikke poenget. Poenget med Jakten var bare å gi oss en kontekst å utfolde oss i. Og det er nettopp utfoldelse - kunstnerisk sådan - som er poenget her. ;)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

*føle meg svært kunstnerisk* :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hehehe, apropos kunstnerisk, så var din forrige post meget god, Faile. :) Skal fortsette på den i morra - vet ikke om jeg komemr til å skrive oss helt til Tar Valon eller ikke, men...

Ellers så har jeg nå posta karakteren som skal joine oss der. All kritikk ønskes velkommen, som vanlig. :)

On a slightly different note, så har jeg fiksa noen dobbeltposter i hovedtråden. I framtida, hvis den siste posten i tråden var din, kan du endre denne siste, og poste et varsel om at den er endra, her. Forstått? (Synes jeg formulerte meg veldig krøkkete...)
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

takker!

gleder meg til å se gjennsynet mellom Tharj og Aisa :wink: pass på så ikke Vladra får muligheten til å plante en kniv i mellomgulvet på henne da...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Skal prøve å gjøre det, ja. :lol:

Hadde vært litt synd hvis jeg hadde brukt så lang tid på å lage Aisa, bare for å få henne drept i hennes første post... :P
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

det hadde jo vært reit for gæli... :P
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

er det lov til å lage en helt gal karakter?, bare lurer, ville vært litt morsom.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

tror da det er lov, men du må nok ha med en logisk tankegang... og forklaringer på hva han/henne gjør, og hvorfor personen gjør det.

Btw Damien, jeg skal lage en karakter til, og regner med at hun kommer til å treffe på din :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Eirik wrote:er det lov til å lage en helt gal karakter?, bare lurer, ville vært litt morsom.
For all del, men jeg anbefaler at du investerer litt mer tid og arbeid i den du allerede har før du begynner med noe sånt...
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Faile wrote:Btw Damien, jeg skal lage en karakter til, og regner med at hun kommer til å treffe på din :P
Oioi.. Kanskje jeg skal få rompa i gir da, å få skrevet noe. Men min kjære Joren skal til Cairhien, der han kanskje kommer til å være noen dager hvertfall. Tror det kanskje skjer litt mens han er der.

*spennende* :lol:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Whoa, det var litt av en munnfull. Håper jeg ikke har gjort altfor mye mot Vladras karakter; hvis du synes det, Faile, må du si fra, så skal jeg fikse det.

Ellers mistenker jeg at jeg har sneket med noen småfeil om indre forhold i Tar Valon, men ...
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

jeg samla alt vi hadde skrevet Terje, og du og jeg ha sammen skrevet nærmere 40 sider :P (med karakterer)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Oi. Ikke dårlig, gitt. :D

Og det var ikke posten din heller. :)

Apropos ting som ikke var dårlig:
Terje wrote:Bak ham sto en jente knapt ute av tenårene, og stirret utfordrende på Aisa,
Hva tror du om denne tolkningen min av Vladra? Jeg skrev "utfordrende" fordi jeg ikke klarte å forestille meg en annen måte den ellers så temperamentsfulle og fryktløse Naidar kunne ha reagert på når hun møtte noe skremmende: En utfordrende dødsforakt, som på en måte sier "jeg er ikke redd deg, hvis det er det du tror!"

Håper det var det som ble resultatet...
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

jeg tror du traff blink! :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

w00t! :D

Ser forresten ut til at planene mine for kvelden går til helvete, så ikke se bort fra at det komemr en ny post allerede i kveld... :)
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply