Kjede seg

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Tore Strømøy ligner på en retard som bor i nærområdet mitt. Skikkelig nasty fyr. Sikkert slektsrelatert.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Dersom du kjeder deg en søndag ettermiddag kan du prøve spillet der det er om å gjøre å skrive alfabetet raskest. Klikk Her.

Rekorden min er forøvrig 3,2 sekunder, men fikk ikke tatt screenshot av det :roll:. Her er fra den på 3,5 sek hvertfall.

Image
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Det er søren meg kjapt. Klarte 4,8. Må prøve mer senere. :)
Urban tilværelse
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Æsj, 16.181.... jeg kan ikke alfabetet engang :?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Klarte 4,1 nå... Går da framover. Om jeg prøver igjen om ei stund blir det nok bedre. Slike ting komer med modning.
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Uff, jeg kan ikke touch, og hater ting med tidsbegrensning...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
SirGalrim
Hengiven
Hengiven
Posts: 104
Joined: Thu May 12, 2005 23:52
Location: Norbygdi
Contact:

Post by SirGalrim »

Snakk om kidnapping av tråden min! :P

Flere forslag til hva man kan gjøre når man kjeder seg og egentlig har et ton med ting å gjøre motas med takk. :P
A Memory of Light - memoryoflight.com
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Wee! Nå klarte jeg 3,322 sekunder. Alt dette spillet trenger er modning. Kanskje jeg slår deg i morgen Simen? :P
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Det er det som er litt artig, at du kan forbedre deg med litt trening. Vi får nå se på det da Ceres, liker ikke å bli slått.. :P
Edit; 3,094 nå.
3,062
2,703 :)
Last edited by Simen on Tue Feb 07, 2006 21:38, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 69
Joined: Thu Jan 19, 2006 15:26

Post by Eirik »

klarer ikke noe bedre en 10 jeh :cry:
men matte er jeg rask i.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

SirGalrim wrote:Snakk om kidnapping av tråden min! :P

Flere forslag til hva man kan gjøre når man kjeder seg og egentlig har et ton med ting å gjøre motas med takk. :P
Litt gammelt, sikkert, men hva med Salad Fingers?
http://www.newgrounds.com/collection/saladfingers.html
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Iiik! 2,7! Det er jo sjukt fort. Hm... Dette må jeg nok la modne litt til...
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Det er 2,42 som gjelder nå :wink: Så at man kunne gjøre det samme, bare å skrive alfabetet baklengs, det tror jeg ikke at jeg gidder sette meg inn i. :roll:
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Salad Fingers er loka greier. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Nå er min på 3.2.... btw prøvde å redigere litt å d er jo kjempe lett å få d til å se ut som du har klart d på 1,123 eller noe sånn da.. Påstår selvfølgelig ikke at du har gjort d, men er jo lett da :P ....
Locked