For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Mon Jan 30, 2006 13:47
Tore Strømøy ligner på en retard som bor i nærområdet mitt. Skikkelig nasty fyr. Sikkert slektsrelatert.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Simen
Ta’veren
Posts: 602 Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm
Post
by Simen » Sun Feb 05, 2006 15:23
Dersom du kjeder deg en søndag ettermiddag kan du prøve spillet der det er om å gjøre å skrive alfabetet raskest. Klikk
Her .
Rekorden min er forøvrig 3,2 sekunder, men fikk ikke tatt screenshot av det
. Her er fra den på 3,5 sek hvertfall.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Sun Feb 05, 2006 15:58
Det er søren meg kjapt. Klarte 4,8. Må prøve mer senere.
Urban tilværelse
Lothar
Asha’man
Posts: 282 Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24
Post
by Lothar » Sun Feb 05, 2006 16:50
Æsj, 16.181.... jeg kan ikke alfabetet engang
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Sun Feb 05, 2006 17:33
Klarte 4,1 nå... Går da framover. Om jeg prøver igjen om ei stund blir det nok bedre. Slike ting komer med modning.
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Tue Feb 07, 2006 0:02
Uff, jeg kan ikke touch, og hater ting med tidsbegrensning...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
SirGalrim
Hengiven
Posts: 104 Joined: Thu May 12, 2005 23:52
Location: Norbygdi
Contact:
Post
by SirGalrim » Tue Feb 07, 2006 15:28
Snakk om kidnapping av tråden min!
Flere forslag til hva man kan gjøre når man kjeder seg og egentlig har et ton med ting å gjøre motas med takk.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Tue Feb 07, 2006 16:21
Wee! Nå klarte jeg 3,322 sekunder. Alt dette spillet trenger er modning. Kanskje jeg slår deg i morgen Simen?
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Posts: 602 Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm
Post
by Simen » Tue Feb 07, 2006 17:38
Det er det som er litt artig, at du kan forbedre deg med litt trening. Vi får nå se på det da Ceres, liker ikke å bli slått..
Edit ; 3,094 nå.
3,062
2,703
Last edited by
Simen on Tue Feb 07, 2006 21:38, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Eirik
Mørkefrende
Posts: 69 Joined: Thu Jan 19, 2006 15:26
Post
by Eirik » Tue Feb 07, 2006 21:21
klarer ikke noe bedre en 10 jeh
men matte er jeg rask i.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Tue Feb 07, 2006 23:28
SirGalrim wrote: Snakk om kidnapping av tråden min!
Flere forslag til hva man kan gjøre når man kjeder seg og egentlig har et ton med ting å gjøre motas med takk.
Litt gammelt, sikkert, men hva med Salad Fingers?
http://www.newgrounds.com/collection/saladfingers.html
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Wed Feb 08, 2006 12:23
Iiik! 2,7! Det er jo sjukt fort. Hm... Dette må jeg nok la modne litt til...
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Posts: 602 Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm
Post
by Simen » Wed Feb 08, 2006 12:30
Det er 2,42 som gjelder nå
Så at man kunne gjøre det samme, bare å skrive alfabetet baklengs, det tror jeg ikke at jeg gidder sette meg inn i.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Wed Feb 08, 2006 14:58
Salad Fingers er loka greier.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Wed Feb 08, 2006 17:29
Nå er min på 3.2.... btw prøvde å redigere litt å d er jo kjempe lett å få d til å se ut som du har klart d på 1,123 eller noe sånn da.. Påstår selvfølgelig ikke at du har gjort d, men er jo lett da
....