Kjede seg
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg tror aldri jeg komemr til å kjede meg igjen, etter i går. Min kjedeligste opplevelse på veldig, veldig, veldig lenge:
Nattbussen i Trondheim har økt prisene elelr noe, så jeg hadde ikke råd til å ta bussen hjem. Ergo måtte jeg gå i underkant av 10 kilometer eller noe sånt, i ankelhøy snø (forhindra meg fra å ta snarveier), omtrent 5 minus, og i temmelig berusa tilstand.
Heldigvis var jeg godt kledt, og den lille rusleturen bidro til å redusere bakfylla i dag, men likevel...
Det som kanskje er verst er at jeg hadde hatt nok penger til bussen hvis jeg ikke hadde insistert på å betale mer enn min andel av regninga etter middagen...
Nattbussen i Trondheim har økt prisene elelr noe, så jeg hadde ikke råd til å ta bussen hjem. Ergo måtte jeg gå i underkant av 10 kilometer eller noe sånt, i ankelhøy snø (forhindra meg fra å ta snarveier), omtrent 5 minus, og i temmelig berusa tilstand.
Heldigvis var jeg godt kledt, og den lille rusleturen bidro til å redusere bakfylla i dag, men likevel...
Det som kanskje er verst er at jeg hadde hatt nok penger til bussen hvis jeg ikke hadde insistert på å betale mer enn min andel av regninga etter middagen...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Joda, jeg visste når bussene gikk, men at det kosta mer enn 22 kroner (som er vanlig pris) hadde jeg glemt. Så jeg gikk fram og tilbake ved bussholdeplassen i litt under en halvtime, før den kom. Tid jeg kunne brukt til å, tja, for eksempel gått i minibanken... 
Men, men, det var i alle fall en fin spasertur.
Men, men, det var i alle fall en fin spasertur.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Viss dere kjeder dere stikk innom forumet mitt
http://1337world.14.forumer.com
-Her kan du få deg en kul signature eller lignende, diskutere spill, wrestling o.l!!
http://1337world.14.forumer.com
-Her kan du få deg en kul signature eller lignende, diskutere spill, wrestling o.l!!
Oi, gratulerer!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
OI! Det var store ting som skjer i verden gitt! Gratulerer så mye :!:
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Takker, takker
fødselen drøyer, ungen er ikke født ennå, men min kjære stemor har hatt et smertehelvette i noen timer nå så... ungen kommer vel snart...
hun skal hete Linn-Emilie(er ikke helt sikker på om det er med eller uten bindestrek) tror pappa prøver å konkurere med broren sin, som har tre unger som heter, Tonje Kristine, Maiken Constanse, og Marcus Maximillian.
tror jeg skal finne et lettere navn til henne etterhvert..
og ceres, opplysninger kommer så fort jeg får høre noe mer
EDIT: Ungen kom 02:03, veide ca 3500 g, og var 49 cm lang.
fødselen drøyer, ungen er ikke født ennå, men min kjære stemor har hatt et smertehelvette i noen timer nå så... ungen kommer vel snart...
hun skal hete Linn-Emilie(er ikke helt sikker på om det er med eller uten bindestrek) tror pappa prøver å konkurere med broren sin, som har tre unger som heter, Tonje Kristine, Maiken Constanse, og Marcus Maximillian.
tror jeg skal finne et lettere navn til henne etterhvert..
og ceres, opplysninger kommer så fort jeg får høre noe mer
EDIT: Ungen kom 02:03, veide ca 3500 g, og var 49 cm lang.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.