Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Godt å se at du likte the O.C. litt i hvertfall da Ceres ;). Grunnen til at vi admins liker serien så godt er nok en kombinasjon av at ungdommene er på vår alder, Seth er utrolig morsom, Ryan er ganske kul, Summer er utrolig pen :P, men ikke minst: Musikk blir brukt på en veldig god måte.

For meg så er the O.C. en av få gode såpe-/drama-serier, hvor handlingen er speedet opp mye mer enn i andre dårlige såper.

Kan nok se sesong 1 og 2 DVD'ene mange, mange ganger, uten å bli lei.

Angående Prison Break, så bør du laste ned de resterende episodene. Det er ingen tvil om at kvaliteten øker for hver episode. De to siste episodene som gikk på norsk TV holdt høy klasse!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Stefan wrote:Angående Prison Break, så bør du laste ned de resterende episodene.
LALALALALALALALALALALALALALALA!

Sånn, da kan ikke copyright-GESTAPO høre deg. ;)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel, dersom det enda bare er tretten episoder har jeg sett dem alle nå. :) Kunne ha ønsket å sett alle med det samme, men men...

Og jeg har da ikke sagt at O.C var så bra, har jeg det da? *tenke tenke*
Urban tilværelse
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Så noen på Supernatural på TVNorge i går?
Bra serie egentlig! To brødre som springer rundt å dreper demoner og slikt! Var jo ganske skummelt og!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Terje wrote:
Stefan wrote:Angående Prison Break, så bør du laste ned de resterende episodene.
LALALALALALALALALALALALALALALA!

Sånn, da kan ikke copyright-GESTAPO høre deg. ;)
Laste ned?! Ingen GJER vel sånt? :o
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ashaman wrote:Så noen på Supernatural på TVNorge i går?
Bra serie egentlig! To brødre som springer rundt å dreper demoner og slikt! Var jo ganske skummelt og!
Begynte så vidt, men så så jeg at han ene av hovedpersonene - han som ikke het Dean - var en gammel kjenning fra en tidligere tvserie - Gilmore Girls. I denne serien spilte han en søt ung gutt som ble Rorys - GG hovedperson - sin første kjæreste... Ble meget rart å se han i en annen rolle, og så svitchet jeg over for å se hvem som vant idol, og så skrudde jeg av ting og tang og gikk til køys. :lol:
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Ashaman wrote:Så noen på Supernatural på TVNorge i går?
Fikk med meg første episode. Er ikke helt sikker på hva jeg synes jeg. Kan være bra, men i sånne serier er jeg alltid så redd for at effektene er så dårlige, og dårlige effekter ødelegger hele greia. Men jeg tror jeg skal se det neste gang, gi det en real sjanse før jeg bestemmer meg.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Syns effektene var bra jeg! I episode to var det et vesen som beveget seg så fort at man ikke kunne se det! Og dette så realistisk ut, busker og kratt beveget seg av dragsuget! Og når han i første episode går ut av bilen, og ''dama'' sitter i gjen, men det eneste man ser er hånda på ruta! Skummelt!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Nå har jeg sett et par av de første episodene i 24 sesong 5, og jeg må si det er spennende altså! :) Synes de hadde gjort en fin innsats for å få Jack inn i plottet igjen. :)
Urban tilværelse
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Noen som bruker nrk-nett tv? Jeg bruker det nå til å se på eldre episoder av Walkabout, og har sett en del på åpen post, team antonsen, skolen og kanada på tvers før. Ganske genialt med streaming egentlig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Har vurdert å begynne med det. Mer aktuelt for meg er kanskje nett-radioen deres, siden reprisa på Hallo I Uken sendes på et idiotisk tidspunkt....
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Jeg bruker nett-tv litt! Mest til Walkabout jeg bruker den og!
Av og til finner man jo noen skikkelige gullkorn da!
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Nå i det siste har jeg drevet og kikket litt på en serie kalt "Grey's Anatomy." Det er - som dere sikkert forstår av navnet - en serie som baserer seg på drama som utspiller seg på et sykehus. Hovedpersonens navn er Meridith Grey og er nyutdannet lege og spesialiserer seg på kirurgi. Synes serien er underholdnedne... Noen som så Roswell da den gikk? Husker hun som spilte Isabell Evans der? (Høy, blond). Hun spiller en av hovedrollene på denne serien også og her heter hun Isabell Stevens... :lol:

Og for dem som har litt greie på medisin så henspiller navnet seg også på en liten intern morsomhet... En av de største og beste anatomi-bøkene på markedet heter nemlig Greys Anatomy og er større enn bibelen... :lol:

Serien er definitivt bedre en O.C - eller kanskje på linje med O.C. Det er imidlertid jenter, ikke gutter i hovedrollen. Og jeg må nok en gang dra fram det eneste virkelige ankepunktet mot serien - typisk amerikansk - alle jentene er rålekre, guttene er både og. :roll: Til og med pasientene er pene om de er kvinner. Hahahahahahahahahahahahahah...
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

er det så merkelig da? de fleste jenter jo vakre. Bare synd det er så få som holder seg vakre straks de blir 25 :p
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hva mener du med det egentlig?
Urban tilværelse
Locked