Noe har som sagt med at vi admins var en tur i tyskland i forbindelse med skolen. Men ellers er det vel bare slik at folk kanskje ikke har så mye å snakke om?
Bli med på WoT-RPG'et vårt, så er det aldri stille...
Men Jeg har lagt merke til det selv. Det er naturlig at et forum har sine gode og dårlige perioder, så jeg bekymrer meg ikke ennå. Prøv å skriv minst en relativt lang eller meningsfull post på WoT-delen hver dag, så blir det kanskje bedre...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg har da for min del mye skolearbeid, som jeg av en eller annen merkelig grunn aldri kommer ajour med. Er ikke bra med for mye ting rundt seg da en skal jobbe, finner fort andre ting jeg kan gjøre. Men vi kommer nok sterkere tilbake alle mann(og kvinner) tenker jeg.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hovedkortet på pcen røyk på fredagen, og mannen fra dell kunne ikke fikse den før idag... men jeg var opptatt med å måke taket, så jeg hadde vel egentlig ikke hatt bruk for den uansett.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg er hekta på Neverwinter Nights for tida, og driver ellers med oppgaveskriving i statsvitenskap, så jeg kommer neppe til å poste mye i løpet av den neste uka...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.