Beste Film?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hehe, jeg vet jeg vet, og jeg har kritisert det tidligere også... :D Høres ut som en spennende film, Akky, er det en dvd? Har ikke hørt om den på kino...
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Den er som du kanskje ser tysk, og er vel laget sånn på midten/slutten av 90-tallet, tror jeg. Har aldri sett den, men vet at NRK2 pleier å sende den 3-4 ganger i året. Så kanskje den er bra. :lol:

Får vel prøve å få sett den neste gang....
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Den er som du kanskje ser tysk, og er vel laget sånn på midten/slutten av 90-tallet, tror jeg. Har aldri sett den, men vet at NRK2 pleier å sende den 3-4 ganger i året. Så kanskje den er bra. :lol:

Får vel prøve å få sett den neste gang....
1998. Bra nok, men ganske morsom.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Walk the Line

Så den i går eller noe sånn. Likte den godt. Andre som har sagt hva den handler om så det gidder ikke jeg :P
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Løp Lola løp er en veldig bra film, men litt hypa syns nå jeg. Kanskje fordi de fleste skryter av musikken, og jeg har ikke sans for den type musikk.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Quills for noen dager siden. Den gikk fra å være et morbis lystspill med en relativt lys tone, til å en mørk og noe depressiv tragedie på noen få titalls minutter. Framifrå skuespillere, sykt gode karakterer, underfundige tvetydigheter, moralske diskusjoner, innlegg om litteraturens funksjone - hva mer kan noenlunde oppggående mennesker be om?

10/10
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply