Jeg også vil, men tror ikke jeg gidder på skolen for den grunn. Må visst dessuten kutte ned litt databruken i noen dager etter jeg slo hodet i helga.
Men nå neste helg skal jeg hjem, så da her jeg internett hele tiden, så da skal jeg prøve å ta igjen litt av tiden jeg har vært borte.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
tja... hadde jeg vært feminist og radikalt for likestilling hadde jeg vel klaget på at alle admins er gutter... men ettersom jeg ikke er, nei, ingen ting å klage på for øyeblikket!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
om du hadde hatt noe å klage på hadde jeg ikke vært interesert, kan du tenke deg noe kjedeligere enn syting fra feminister? Jeg er vel generelt ikke noe særlig glad i klaging og syting, er vel kanskje fordi samfunnet generelt blir oversvømmet av gother og andre selvplagere som har det så "jævlig", i verdens beste land å bo i. Er litt lei av "finnopp problemer" og en gruppementalietet som drar hverandre ned i grusen.
Her havna jeg ut på jordet, kan vi ikke snakke om noe gøy, som for eksempel fastelavensboller?