så en sånn sak om det en eller annen plass for ikke så lenge siden. at mennesket kun utnytter 10% av hjernekapasiteten sin eller noe, eller så var det det de ikke brukte. uansett så slo de vel fast at det var feil på et vis, men jaja,...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
ehm, er ikke helt sikker på hva du egentlig sa der men uansett, leste samme undersøkelsen, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke. Virker litt merkelig å ha 90% daukjøtt oppi hue, stemmer liksom ikke helt med evulusjonsteorien. Men fortsatt er det vel et ubestridt faktum at mennesket har nok av hjerneceller til å huske "ubergrensa" mengder infrormasjon. Er ikke nødvendig å gå rundt å være redd for å bli full.
Første gangen jeg har vært på forumet med flere enn tre brukere. En lørdag kan jo være en hviledag etter en fredag. Det er ofte fredagene kan bli ganske lange.
... eller det kan være en del av en slitsom eksamensoppkjøring. Erfarne brukere her på forumet vet hvordan jeg tenderer til å bli mer aktiv i visse perioder av året.
Begynte på en jobb klokka åtte om morgenen en gang, jeg, ble ferdig der klokka femten. Satt meg så i bilen og kjørte over fjellet til nabobygda og gikk på kveldskiftet på den andre sommerjobben min der, arbeidet fra halv fire til ti. Gjentok bragden tre-fire ganger i løpet av ferien. Kjekt å ha noe å gjøre på... Eller...