Hvorfor er det så stille her på forumet nå?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

så en sånn sak om det en eller annen plass for ikke så lenge siden. at mennesket kun utnytter 10% av hjernekapasiteten sin eller noe, eller så var det det de ikke brukte. uansett så slo de vel fast at det var feil på et vis, men jaja,...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

ehm, er ikke helt sikker på hva du egentlig sa der :) men uansett, leste samme undersøkelsen, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke. Virker litt merkelig å ha 90% daukjøtt oppi hue, stemmer liksom ikke helt med evulusjonsteorien. Men fortsatt er det vel et ubestridt faktum at mennesket har nok av hjerneceller til å huske "ubergrensa" mengder infrormasjon. Er ikke nødvendig å gå rundt å være redd for å bli full.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Mesteparten av hjernen er vel som i datamaskiner: kjøleelementer som skal forhindre at det koker på oss. :P

Og det med 10%: Tror jeg har hørt at dersom vi bruker mer, så dør vi. Men en hører jo så mye rart... :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Burde vel egentlig visst noe om temaet, men desverre... Minner meg forresten på en Travoltafilm. Noen som vet hva jeg mener?
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Så dere fikk ikke slått rekorden, folkens?! Det var da litt skuffende... :wink:
Men hvis dere skal prøve på nytt i løpet av torsdag-søndag, er jeg med. :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Jeg og! Var ikke her i går jeg heller!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Nei, vi var vel bare seks - syv stykk på det meste... Dårlige greier er jeg redd.
Urban tilværelse
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Skjerpings folkens. Ved den neste datoen som fastsettes skal det være fullt oppmøte av de mest aktive medlemmene. Dere vet hvem dere er.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Det er 9 brukere i forumet.

Nesten ny rekord nå. På en lørdag! uff :)
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Første gangen jeg har vært på forumet med flere enn tre brukere. En lørdag kan jo være en hviledag etter en fredag. Det er ofte fredagene kan bli ganske lange.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

... eller det kan være en del av en slitsom eksamensoppkjøring. Erfarne brukere her på forumet vet hvordan jeg tenderer til å bli mer aktiv i visse perioder av året. :?
Urban tilværelse
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Jeg har særemnepresentasjon over helga. Etter at den ble utsatt fra fredag før ferien.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

hehe, selv jobbet jeg 8 timer overtid i går, så er jo ødelagt for resten av helga. Sitter her foran pcen og venter på at jeg skal få besøk.
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Det lengste jeg noen gang har jobbet på en dag er 11 timer. Fra ni om morgenen til åtte om kvelden. Må si jeg var ganske lei da.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Begynte på en jobb klokka åtte om morgenen en gang, jeg, ble ferdig der klokka femten. Satt meg så i bilen og kjørte over fjellet til nabobygda og gikk på kveldskiftet på den andre sommerjobben min der, arbeidet fra halv fire til ti. Gjentok bragden tre-fire ganger i løpet av ferien. Kjekt å ha noe å gjøre på... Eller... :?

Gode penger i hvert fall.
Urban tilværelse
Locked