Takk for mange gode svar for det første. Ellers har jeg jo ikke fått svar på om det er mulig å bli på bunnen av stigen heller da. For jeg er bare en enkel sauegjeter og har verken ambisjoner eller *ferdigheter* (sier vi) til å bli noe annet, f.eks Ashaman.
Det er mitt domene Eivind. Har sau ved Pellestova. Egentlig er det jo far sin sau da men. Er du kjent der eller noe sånt? Hadde vært gøy å vist om noen nesten kjentfolk her
sauegjeteren wrote:Det er mitt domene Eivind. Har sau ved Pellestova. Egentlig er det jo far sin sau da men. Er du kjent der eller noe sånt? Hadde vært gøy å vist om noen nesten kjentfolk her
Vi var der i vinterferien på en hytte, 1 mil innover på ski. Bestemora til hydronses på forumet her bor på Tretten hvertfall. Vi prøvde å skli inn i rånemiljøet ved bensinstasjonene, men var ikke så lett.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Jeg trodde noen hadde gitt deg rang som sauegjeter, men det er jo den laveste fra før av, så det var ikke tilfellet likevel. Men nå har jeg gitt deg det som rang, så nå vil du aldri bli no mer en en lusen sauegjeter
hehe. det høres bra ut du. Takk skal du har forresten. Men var det foresten mulig å få Sauegjeteren istedenfor sauegjeteren. Altså med stor S. Ser mye bedre ut det.