Dialekter
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det hadde han nok ikkje. Hitler var kanskje gal, men så gal var han neppe.Terje wrote:Nei, det er nok ikke mye. Lurer på om Hitler hadde starta krigen hvis han hadde visst at den ville medføre en nedgang for nynorsken?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
XDCeres wrote:Jeg hadde en Hamsun-spøk klar, men avstår respektfullt fra å fyllbyrde. Huff.
Dette forumet manglar eit hysterisk-latter-emoticon.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Uggh uggh...
Neida, det er som regel nettopp det budskapet norsklærerne vil høre. Gir som regel en god karakter automatisk.
Plettfri nynorsk? Finnes det noe sånt som plettfri nynorsk? Ha, ikke i min verden i hvert fall. For hver gang jeg skrev noe ble jeg gjort oppmerksom på nye regler, bøyinger og annet tull. Jaja... Ikke så dumt å ha mor som er norsklærer, da...
Neida, det er som regel nettopp det budskapet norsklærerne vil høre. Gir som regel en god karakter automatisk.
Plettfri nynorsk? Finnes det noe sånt som plettfri nynorsk? Ha, ikke i min verden i hvert fall. For hver gang jeg skrev noe ble jeg gjort oppmerksom på nye regler, bøyinger og annet tull. Jaja... Ikke så dumt å ha mor som er norsklærer, da...
Urban tilværelse
Ikke prøv å letterliggjøre Hamsun. Han er faktisk født der jeg har en fjerdedel av røttene mine fra, og faktisk er han en av røttene mine. Jeg er utskuddet i slekta da. Fra Hamsun og til i dag så skiller jeg meg ut fra alle i slekta. Alle bortsett fra meg er nazister. Faktisk så er det den eneste likheten. Da er jeg kanskje mer Hamsun, men at det er nazismen som er forskjellen på oss. Vi er begge blitt satt til psykiatrisk observasjon, mrn det er ikke noe feil med det psykiske. Eller kanskje er det det? Jeg prater med meg selv og jeg prater til og med med meg selv akkurat nå også. Jeg er rar. Ja, det er jeg. Hamsun er død, men det er ikke jeg. Jeg lever, men det gjør kanskje ikke noe om dere gjør narr av Hamsun likevel. Hvis jeg tenker meg om så er jeg faktisk ikke i slekt med Hamsun likevel. Jeg er blitt så senil så dere må ha meg unnskyldt. Ble nok slått ned for mange ganger tirsdag.
...quite.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter