Moahahahaha...Ituar wrote:hehe, må jo selvsagt være den du har lyst til å være. Variasjon er jo alltid fint, hvis du har lyst til å være høy og tynn, er det jo perfekt å være det.
men jeg syns det er dumt hvis en klager på ting med seg selv, som en enkelt kan gjøre noe med. Det gjelder jo selvsagt for alle mennesker, tynne, tykke og bolere
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Urban tilværelse
Når vi snakker om muskler og boling, ta en titt på dette!

Greg Valentino bolet i 10-15 år, tilslutt tok musklene tilbake, det blei masse puss og blod under huden, han stakk hull på musklene, og fyllte to glass med blod, nesten hver dag! Til slutt blei han lagdt inn på sykehus, i tiullig til at han blei tatt med verdens største bolelager, og fikk mange år i fengsel for det! Legene skar i muskelen under en opperasjon, og han har arret enda! Det ser ut som muskelen er todelt!
Med andre ord, ikke start med boling!
Greg Valentino bolet i 10-15 år, tilslutt tok musklene tilbake, det blei masse puss og blod under huden, han stakk hull på musklene, og fyllte to glass med blod, nesten hver dag! Til slutt blei han lagdt inn på sykehus, i tiullig til at han blei tatt med verdens største bolelager, og fikk mange år i fengsel for det! Legene skar i muskelen under en opperasjon, og han har arret enda! Det ser ut som muskelen er todelt!
Med andre ord, ikke start med boling!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Nok en gang har dette emnet fått en annen vinkling. Er kanskje litt medskyldig i det. Sånn er det meg meg. Jeg kan prate om mange emner samtidig. I en samtale med en venn så pratet vi om tre helt forskjellige ting i den ene samtalen. Hoppet fra det ene til det andre. Var ikke hele tiden vi fikk med oss at den andre byttet emne før han kom tilbake til det gamle. Sånn er det også med MSN.
Nei, ikke jeg heller.
Hvor mange av dere guttene er det egentlig som driver og trener vekter og spiser proteinpulver og slikt? Vi hadde nettopp en oppgave om det på skolen, og jeg ble litt forundret over at det var så mange som drev og åt slikt pulver...
Noen som spiser andre kost-tilskudd?
Hvor mange av dere guttene er det egentlig som driver og trener vekter og spiser proteinpulver og slikt? Vi hadde nettopp en oppgave om det på skolen, og jeg ble litt forundret over at det var så mange som drev og åt slikt pulver...
Noen som spiser andre kost-tilskudd?
Urban tilværelse
Jeg gjorde det tidligere, har lagt hardtreninga på hylla nå, skal ta det opp igjen når jeg får tid.
Jeg spiste proteinpulver, glutamin og kreatin. Proteinpulver spiste jeg enkelt og greit fordi du ikke får i deg nok protein i et normalt kosthold. Og gjerne heller ikke på rett tid. Er ikke veldig dyrt, om du handler på nett, betalte vel 800 for 5 kilo. Har enda noen kilo igjen.
Jeg spiste proteinpulver, glutamin og kreatin. Proteinpulver spiste jeg enkelt og greit fordi du ikke får i deg nok protein i et normalt kosthold. Og gjerne heller ikke på rett tid. Er ikke veldig dyrt, om du handler på nett, betalte vel 800 for 5 kilo. Har enda noen kilo igjen.