Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Bananer og kiwi er det übreste.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Du har god smak Akky :D Bananer, grønne eple, jordbær, druer, plommer, kiwi, annans, mandaring (I alle fall i juletider :P ) LIker nesten alt av frukt og bær....
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Men vi er nå ærlig talt off-topic igjen. Introduserer derfor nytt topic:

I og med at dette er et wot-forum, hvem av Rand, Perrin eller Mat ville du ønsket som kjæreste?

For (hetrofile) gutter som følger med er alternativene Aviendha, Nynaeve, Egwene, Aviendha eller Min.
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Hmmm.. Den må jeg tenke litt på. Men jeg tror nok ikke det ville blitt Nynaeve. Det kunne kanskje blitt litt slitsomt etter hvert vil jeg tro. :lol: Aviendha kan jo også være passe sta, men hele greia med at hun er Aiel kan jo være både interessant og til tider komplisert. Men kanskje mest komplisert? :? Kan kanskje bli litt sært hvis det dukker opp first-sisters også...(hvis det var det det het igjen?)
Må nok blitt Egwene eller Min for min del. Ville nok kanskje valgt Egwene jeg da, kjekt å ha noen som han bruke Kraften til tider. :D Med Min hadde kanskje vært litt ekkelt med at hun plutselig en dag kan se noe rundt meg som absolutt ikke lover godt. Å få vite at en f.eks. skal dø en grusom død, uten at en kan gjøre noe med det kan vel få de fleste til å klikke.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Personlegheitsmessig er eg mildt sagt ikkje så begeistra for nokon av dei jentene, med mogeleg unntak av Min (skjønt ho er òg til tider totalt håplaus). Så Min.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Du glemte Elayne, så på trass velger jeg henne!
Fint å bli prins i Andor da! Skulle fillern meg rydda litt opp der da, i økonomi og folks holdning. Skulle lært meg å bruke våpen, og så skulle jeg lært meg å være leder (eller kanskje jeg allerede er det, hehe) og så skulle jeg ledet Dronningens Garde!
Tror ikke jeg hadde valgt noen av de andre, men må jeg velge en av dem, så hadde jeg valgt Egwene!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ashaman wrote:Du glemte Elayne, så på trass velger jeg henne!
Fint å bli prins i Andor da! Skulle fillern meg rydda litt opp der da, i økonomi og folks holdning. Skulle lært meg å bruke våpen, og så skulle jeg lært meg å være leder (eller kanskje jeg allerede er det, hehe) og så skulle jeg ledet Dronningens Garde!
Tror ikke jeg hadde valgt noen av de andre, men må jeg velge en av dem, så hadde jeg valgt Egwene!
Hvem var det som sa at hun var glemt??

:?
Urban tilværelse
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Hun er jo ikke på lista di, så tenkte liksom; jaja, da tar jeg henne!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Tror nok helst det måtte blitt Egwene du. En enkel person jeg skjønner du. Men jeg vil helst hatt henne uten kraften og lignende.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Aviendha; hun er bare überdigg ass. Skikkelig heit Aielskreppe.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Vel, ingen av dem, alt for mye arbeid. Ingen kvinnfolk er verd så mye styr. Liker ukompliserte og søte jenter jeg :)

men om jeg må velge, hadde det vel blitt Min da.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ituar wrote:Liker ukompliserte og søte jenter jeg :).
Dumme blondiner? :twisted: :D
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Neida, ikke dumma, men liker ikke jenter som lager store saker ut av bagateller. Jenter som gjør mye ut av seg, og maser og griner om ubetydelige ting. (Ting som jeg synes er ubetydelig riktignok.)

Selv om jeg har en tradisjon for å like jenter med blondt hår, men det er bare på grunn av at jeg synes dem er penere. Noen må jo synes det og. Jeg er jo blond selv så.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:I og med at dette er et wot-forum, hvem av Rand, Perrin eller Mat ville du ønsket som kjæreste?
Perrin; han har størst biceps.
For (hetrofile) gutter som følger med er alternativene Aviendha, Nynaeve, Egwene, Aviendha eller Min.
Aviendha. Hun har størst pupper.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Har hun det? Har alltid sett for meg at Elayne har størst. Aviendha må løpt av alt fett som fins i den regionen.
Locked