Sivil status
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

"Occupation: Student. (Well, I watch telly for half a year, then I do some exams.)" Tror det er det som er beskrivelsen din på non-bloggen?Loki wrote:1984 (dog i desember, så for å finne alderen min må ein vanlegvis rekne som om eg er fødd i 85), student. ("Student" betyr her meir eller mindre at eg surfer nettet, skriv lange, meiningslause paranteser på forum rundt om kring, og ser tv-serier i eit halvt år i strekk, og så leverer eit par eksamensoppgåver)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Omtrent. Står "Occupation: I study. Well, I sometimes study. Okay, I watch telly for half a year and then I do some exams."Terje wrote:"Occupation: Student. (Well, I watch telly for half a year, then I do some exams.)" Tror det er det som er beskrivelsen din på non-bloggen?Loki wrote:1984 (dog i desember, så for å finne alderen min må ein vanlegvis rekne som om eg er fødd i 85), student. ("Student" betyr her meir eller mindre at eg surfer nettet, skriv lange, meiningslause paranteser på forum rundt om kring, og ser tv-serier i eit halvt år i strekk, og så leverer eit par eksamensoppgåver)
Forøvrig imponert over at du har lese det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
jeg er 16, og går 1. året på kvs. på kongsberg.
jeg husker jeg følte meg ekstremt liten da jeg kom til forumet i slutten av sommeren, men nå ser jeg jo at jeg er en av de litt eldre
jeg husker jeg følte meg ekstremt liten da jeg kom til forumet i slutten av sommeren, men nå ser jeg jo at jeg er en av de litt eldre
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nei. Det nærmeste jeg har kommet, er denne lille saken: http://www.bibsent.no/publikasjoner/200 ... tasy.shtml.Sauegjeteren wrote:Det er bra vi har en fornøyd og ungdommelig oversetter her da. APPLAUS!
Skriver du egne bøker også Morten?