Hvorfor er det så stille her på forumet nå?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
topic:
dere får holde koken uten emg ei uke. er internasjonal uke på skolen, og i den forbindelse har jeg fått utlevert en belgier jeg skal fotfølge 24 i døgnet i ei uke.
skal prøve å få tatt meg en liten tur innom innimellom da i alle fall...
(sånn hvis noen tilfeldigvis skulle komme til å savne meg og lure på hvor jeg er...
)
dere får holde koken uten emg ei uke. er internasjonal uke på skolen, og i den forbindelse har jeg fått utlevert en belgier jeg skal fotfølge 24 i døgnet i ei uke.
skal prøve å få tatt meg en liten tur innom innimellom da i alle fall...
(sånn hvis noen tilfeldigvis skulle komme til å savne meg og lure på hvor jeg er...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Bra du sier ifra, slik at vi veit at det ikke har skjedd deg noe liksom! hehe
Tenk om du hadde blitt bortført eller noe, og vi ikke hadde reagert! Så dersom noen ikke sier noe på en stund (la oss si 0.5 år) så må de andre medlemmene forte seg å finne ut alt om den personen, og melde ifra til politiet!
Når vi er inne på dette, veit noen hva som har skjedd med Stine?
Jo det stemmer, hun skulle han en sånn ''mindre-PC, og mer trening periode'' utrolig lang den perioden har blidt da!
Tenk om du hadde blitt bortført eller noe, og vi ikke hadde reagert! Så dersom noen ikke sier noe på en stund (la oss si 0.5 år) så må de andre medlemmene forte seg å finne ut alt om den personen, og melde ifra til politiet!
Når vi er inne på dette, veit noen hva som har skjedd med Stine?
Jo det stemmer, hun skulle han en sånn ''mindre-PC, og mer trening periode'' utrolig lang den perioden har blidt da!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

Vi ble jo nokså bekymra for Terje her en stund da, da han bare forsvant sporløst noen dagen. Tror det er best man sier fra om man blir borte for lenge.Ashaman wrote: Bra du sier ifra, slik at vi veit at det ikke har skjedd deg noe liksom! hehe
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Oi, gøy, kva religionslekser har de? (Er det ikkje merkeleg at eg tykkjer religionslekser eg gøy heilt det er snakk om mine religionslekser, då er det plutseleg eit ork? XD)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!