Men bare si fra hvis du har lyst til å spille en dag.
Kjede seg
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Eh, polakken jeg som oftest spiller med er en skikkelig jævel på Minesveiper (eller Flagi Saepi, som det heter på polsk
), så jeg taper som regel. Dessuten blir jeg ukontrollert når jeg først vinner en kamp (det er alltid tette, marginale seire), og siden polakken er en dårlig taper som alltid insisterer på øyeblikkelig revansj, er vel seiersstatistikken min på sånn rundt 17%. 
Men bare si fra hvis du har lyst til å spille en dag.
Men bare si fra hvis du har lyst til å spille en dag.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Tja, jeg er vel ikke en mester i minesveiper. Må alltid ha god tid til å tenke meg om! Og dersom jeg ser en jeg er sikker på og trykker fort, går det alltid i dass.Ceres wrote:Det har jeg og ashie gjort... jeg slo han syv ganger på rad...![]()
Men dersom jeg skjerper meg og følger med, så tror jeg at jeg skal holde tritt med deg i kanskje 30-40% om jeg har litt flaks med meg og! hehe
Jeg veit ikke hva jeg her i %.
Har nylig byttet til Widows Messenger Live 8.0 BETA!
Den er egentlig ikke på markede, og finnes ikke på norsk, fikk den av en kamerat som hadde fått den på prøve av windows, så veit ikke heilt åssen de spille greiene fungerer på denne versonen!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Jeg ble faktisk ganske mye bedre i minesveiper etter jeg fant ut hvordan det funka da!
Knøla en del før det ja. Var ikke lett å forstå seg på hvordan det funket nei.
Har ikke prøvd det over Msn da, kun den vanlige i Windows.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Høres ikke dumt ut. Var hvertfall veldig god på å treffe de tidligere.Kjetil wrote:Den over msn er litt annerledes, og gøyere syns da jeg. Der skal du treffe minene, ligger mer i min gate.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Slutt å høre på sånt, og test dette i stedet:
http://www11.nrk.no/urort/user/?id=6071
(Anbefaler Ego, Fuck Me, og Run Like Hell.)
http://www11.nrk.no/urort/user/?id=6071
(Anbefaler Ego, Fuck Me, og Run Like Hell.)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.

