Kjetil wrote:Ville du ha visst om dem var høye hvis ikke dem sa ifra på forhånd? Jeg har fått intrykk av at Madrugada er bra live.
Aner ikke; jeg var ikke der. This is all based on rumour and hearsay, you see.
Men det er jo et faktum at de var jævlig på kjøret en periode. Tror imidlertid de kom seg på fote igjen. Jeg har ikke noe problem med at de bare er høye; det var vel snarere det at det ikke virka som om de brydde seg om hvordan konsertopplevelsen ble for tilskuerne.
Skal du på samfunnet på tirsdag?
Jeg? (Vet at de spiller her i nærmeste framtid, siden en av de jeg bor med skal på konserten, selv om han ikke liker Madrugada... ) Nei, det blir vel ikke det. Er ikke akkurat blodfan...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
De spiller pA tirsdag ja, om jeg hadde vErt i trondheim hadde jeg vel dratt innom, er ikke noe blodfan jeg heller, bare liker dem kanskje best av de norsk bandene.
Det er liksom ei stund siden postgirobygget hadde sin storhetstid. Selvfølgelig alltid artig å mimre litt, men det er ikke blant top-bandene på mi liste for tida akkurat... Men ting går jo litt trægt nede på sør-landet...
Når det kommer til musikk er jeg nok veldig treg. Stort sett all musikk jeg har er flere år gammelt. Kommer nok av at jeg sluttet å kjøpe cder. På pcen er det like ille. Jeg hører egentlig bare på det jeg vet jeg liker, pleier ikke å bruke så mye tid og krefter på og alltid ha og høre på det nyeste. Får min daglige dose ny musikk i og med at jeg hører flere timer på radio hver dag, mer enn nok.
Hjemme hører jeg på musikk jeg liker.
Ute er jeg alt for full til å få med meg musikken.
Men jeg forteller uansett bare det som er sant, jeg er ikke veldig interessert i film eller ny musikk. Er ikke veldig glad i underholdning generelt. Er vel et mer sosialt menneske. Om du liker meg eller ikke er ikke så veldig viktig for meg.