Kjetil wrote:Det var da voldsom så hårsår du var da Ceres.
Men jeg forteller uansett bare det som er sant, jeg er ikke veldig interessert i film eller ny musikk. Er ikke veldig glad i underholdning generelt. Er vel et mer sosialt menneske. Om du liker meg eller ikke er ikke så veldig viktig for meg.
Liker du å lese da? (Må undersøke forholdene rundt utsagnet "ikke veldig glad i underholdning").
Men det er greit for meg, jeg er ganske tykkhudet av meg
Og ja, er veldig glad i å lese, når jeg får tid. Selv prøver jeg å skilde mellom underholding som du ihvertfall lærer litt av, og underholdning som bare gjør deg dummere.
Bare tidsfordriv!? Musikk er en vesentlig viktig del av et normalt menneskes hverdag. Musikk hjelper på følelsene en har. Beroligende behagelig musikk, sint musikk når du er sint, eller bare vill og gærn, lista går videre. Dessuten er musikk viktig for filmer, tv, you name it. OMFG
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Musikk er noe man gjør ved siden av. Når jeg sitter på nettet hører jeg enten på AC/DC eller ragtimeradio. Radio når jeg arbeider i fjøset, gjerne musikk når jeg leser. Jeg synes det er best til å slappe av med, mens man gjør noe annet.
Musikk er veldig viktig. Tenk så grått det daglige liv ville vært uten det! Selv holder jeg mye på med musikk, både hører og spiller og lager. Det er like interessant som å lese en bok synes jeg.
Ja akira, det hender det er fint å bare sette seg ned og nyte musikken også ja. Eller sovne til den. Og som motsetning til headbanging så spiller jeg heller luftgitar eller vræler. Gode AC/DC
It has been said by Angus Young that the name's origins are from the back of his sister Margaret Young's sewing machine. The acronym "AC/DC" stands for "Alternating Current/Direct Current" and refers to electrical currents. Angus Young liked the way that this name symbolized the band's energy and "High Voltage Rock'n'Roll".
The band was initially unaware of the bisexual connotation of the term; public response brought it to their attention. This public perception was exacerbated by their early "glam rock" image, which included satin jumpsuits (common rock attire in the early '70s) and other costumes including Angus' schoolboy persona. Note that many bands adopted a deliberately theatrical and androgynous look at the time, including two of Malcolm's heroes: The Rolling Stones and Marc Bolan.
Some have suggested that the name stood for "Anti-Christ/Devil's Children" or After Christ /(the) Devil Comes; the rumour has long persisted both among critics who, already disliking the band's image, use it to paint the band as Satanists, The band has stated this is not true and these accusations are laughed at (Malcolm adding, "Me mum would kill me for that!") . This was also denied stating publicly, "We write songs like this to make a point and to give the listeners a picture in their minds." The band states that Highway To Hell was written about living life on the road with a touring rock band.
The name AC/DC is pronounced one letter at a time, although the band is nicknamed by its Australian fans as "Acca Dacca", a parody of the AC/DC name.