De fleste jeg kjenenr begynte iløpet av de siste årene på barneskolen faktisk. Og de ukule begynte på ungdomskolen. Kjenner ingen som begynte på videregående.
The one power vs røyking
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det har jeg også merket. De folka i klassen som røyker er av dem som driter i skola og bare bråker i timene. (jeg går i 9. og de folkene jeg snakker om begynte å røyke i 6. kanskje 7.)Simen wrote:Av egne erfaringer er de som begynte å røyke allerede på barneskolen ikke de mest ressurssterke her i samfunnet..
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

På min skole er det bare de latteligste av av idioter som røyker. De er så dumme at jeg har lyst til å kvele dem. Ser ikke helt poenget med å røyke... Hvem er det egentlig her som røyker? utenom Stine da, hun har jeg fått med meg, (og mistet totalt respekt for, ikke det at jeg hadde noen, utenom hva folk har fortalt). Kan en ikke bare tygge tyggegumi, eller noe?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Hardt mot hardt. Røyking må angripes, slik at folk viker fra det...
Mente vel ikke å gå ut så hardt, men det er sant, røykere som går i tiende på min skole har en drøss (om ikke bare) toere...
Snusing er vel ikke mye bedre, så de går vel og under, skoletapere på min skole.
Mente vel ikke å gå ut så hardt, men det er sant, røykere som går i tiende på min skole har en drøss (om ikke bare) toere...
Snusing er vel ikke mye bedre, så de går vel og under, skoletapere på min skole.
for there you have been,
for there you have been,
hør, hør!
kall røykerene for urespekterte, og Frp-velgere for rasister. kall muslimene for terrorister, kall russiske utvekslingsstudenter for horer... mange fordommer man kan ha du...
men for all del, jeg synes ikke røyking er bra, men noen av de koseligste menneskene jeg kjenner, røyker. for øvrig er det også bare røykere som kan dra lighter sjekketrikset!
i klassen min er det egentlig ikke mange som røyker, kunn et par av guttene. (men snusbruking er svært utbredt, og kvalmt nok!
)
kall røykerene for urespekterte, og Frp-velgere for rasister. kall muslimene for terrorister, kall russiske utvekslingsstudenter for horer... mange fordommer man kan ha du...
men for all del, jeg synes ikke røyking er bra, men noen av de koseligste menneskene jeg kjenner, røyker. for øvrig er det også bare røykere som kan dra lighter sjekketrikset!
i klassen min er det egentlig ikke mange som røyker, kunn et par av guttene. (men snusbruking er svært utbredt, og kvalmt nok!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Det handler ikke om å være patetisk, men å være uansvarlig nok til å røyke i en ung alder, når du er fult klar over hva som kan skje.
Skal ikke skjule at jeg har lett for å fordømsdømme røykere, men faller meg bare naturlig inn, og slik er jeg vel bare oppdratt.
Men uansett har du opplevd hvordan tennene til eldre røykere har lett for å se ut? Eller at noen du er glad i dør av lungekreft, i en så alt for ung alder?
Men Faile jeg har da vel ikke noe i mot muslimer,Russere og slikt, mens Røykere, Snusere, alkaholikere og stoffmissbrukere, har jeg ikke så mye til overs for
Men for all del du er sikkert en flott person, men du er da vel enig i at røyking er noe men burde være foruten...
Skal ikke skjule at jeg har lett for å fordømsdømme røykere, men faller meg bare naturlig inn, og slik er jeg vel bare oppdratt.
Men uansett har du opplevd hvordan tennene til eldre røykere har lett for å se ut? Eller at noen du er glad i dør av lungekreft, i en så alt for ung alder?
Men Faile jeg har da vel ikke noe i mot muslimer,Russere og slikt, mens Røykere, Snusere, alkaholikere og stoffmissbrukere, har jeg ikke så mye til overs for
Men for all del du er sikkert en flott person, men du er da vel enig i at røyking er noe men burde være foruten...
for there you have been,
for there you have been,
-
Ayreon
- Asha’man

Sånn er det på min skole også. Alle veit at de røyker selv om de benekter detWolfbrother wrote:På min skole er det bare de latteligste av av idioter som røyker. De er så dumme at jeg har lyst til å kvele dem. Ser ikke helt poenget med å røyke... Hvem er det egentlig her som røyker? utenom Stine da, hun har jeg fått med meg, (og mistet totalt respekt for, ikke det at jeg hadde noen, utenom hva folk har fortalt). Kan en ikke bare tygge tyggegumi, eller noe?
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg er fullt klar over hva som kan skje, men jeg er også fullt klar over at jeg kan dø i en ulykke når jeg setter meg inn i en bil eller at jeg kan falle ned en trapp og brekke nakken. jeg lar ikke være å gjøre disse tingene likevel. selvfølgelig blir det en feildimensjonert sammenlikning, men jeg tror det er slik de fleste røykere tenker. det kan skje. det betyr ikke at det kommer til å skje.Wolfbrother wrote:Det handler ikke om å være patetisk, men å være uansvarlig nok til å røyke i en ung alder, når du er fult klar over hva som kan skje.
personlig synes jeg det er et dogme du bør kvitte deg med.Skal ikke skjule at jeg har lett for å fordømsdømme røykere, men faller meg bare naturlig inn, og slik er jeg vel bare oppdratt.
tennene mine er både sunne og pene. og skulle de ta stor skade har man da moderne hjelpemidler som tannbleking.Men uansett har du opplevd hvordan tennene til eldre røykere har lett for å se ut? Eller at noen du er glad i dør av lungekreft, i en så alt for ung alder?
det har jeg da også sagt mange ganger i denne tråden. jeg angrer på at jeg begynte, men akkurat nå har jeg nok å konsentrere meg om. røykeslutt vil bare gjøre ting vanskeligere. (ikke for å virke selvmedlidende, men jeg har det mer enn vanskelig nok for tiden.)Men for all del du er sikkert en flott person, men du er da vel enig i at røyking er noe men burde være foruten...
og ut ifra ditt tidligere utsagn i denne tråden, hørtes det ikke ut som om du var særlig åpen for at jeg kunne være en flott person. hvilket jeg heller ikke vil påstå at jeg er, riktignok. men du motsier deg selv.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.