Sivil status

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Morten
Oversetter
Oversetter

Post by Morten »

Terje wrote:Heh, den der tror jeg jeg må prøve å få tak i. Så snart studielånet kommer, vel og merke. :roll:
Tror ikke den kan kjøpes. Den distribueres bare til biblioteker, så vidt jeg vet.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Er noko so sjeldan (i dette selskapet) som ein 86-modell. Tek for tida påbygging (3MX og 3FY) etter tre år på idrettslinje.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Wow! Du er en sjeldenhet! Idrettslinje, belest, og tar tre fy og mx! Hva gjør du når du er ferdig med det da? Store planer?
Urban tilværelse
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

For å seie det slik: Eg skulle gjerne hatt planar...

Skal mest sannsynleg i militæret til neste år, men etter det er timeplanen tom. Matten og fysikken tek eg fordi eg ikkje har peiling på kva eg skal vidare, og vil halde ein del vegar opne.
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Jeg er en av tre som har 3FY på skolen min og samtidig har jeg 3MX.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Tre fy og tre mx var ingenting, det var tre kj som var et slit.
Urban tilværelse
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Hadde 2KJ, men fikk ikke en gang muligheten til å velge 3KJ. Skolen hadde et forsøk, og med det forsøket gikk flere skoler sammen og hadde studieretningsfag sammen. Derfor var vi fem som hadde 2KJ, men bare jeg fra skolen min. Så tredje året fikk jeg ikke muligheten på grunn av at det bare var meg som kunne ha det faget, og det ville blitt for store utgifter for skolen. Men jeg fikk nå tilbud om 2KJ, men det avslo jeg.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

HA! Det er ulovlig. Det er jeg rimelig sikker på. 3KJ er jo nødvendig for å komme inn på flere studier, og da kan de jo ikke nekte det faget! Hvilken skole var det egentlig du gikk på?
Urban tilværelse
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

må vel hoppe på og si at jeg er med ungdommene
Er 14 og 9 klasse her og
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

heh, ville tusen ganger heller hatt 3kj enn 3fy.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Rambomons
Hengiven
Hengiven

Post by Rambomons »

Jeg går fortsatt på den. Jeg spurte ikke etter 3KJ, men det stod i hvert fall ikke på de fagene jeg kunne velge. Jeg går jo siste året nå, og har fått i oppgave og prate litt skit om den skolen og også å skrive litt om den til russeavis og diverse. Den har skiftet navn også. Fantastisk navn.

Nord-Gudbrandsdal videregående skole, avdeling Otta. Jeg har sikkert skrevet det feil nå men. Det skal vel også skrivest på nynorsk menmen.

http://www.otta.vgs.no/

Men her må jeg gjøre det klart at redaktøren er fjern og man kan vel nesten se på han som senil. Jeg og en kompis har ett innlegg der, og det tok over 3 måneder før det kom på siden.

http://www.otta.vgs.no/content/view/full/1746
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Morten wrote:
Terje wrote:Heh, den der tror jeg jeg må prøve å få tak i. Så snart studielånet kommer, vel og merke. :roll:
Tror ikke den kan kjøpes. Den distribueres bare til biblioteker, så vidt jeg vet.
Pytt sann, dersom den fortsatt distribueres (og det ser sånn ut), kan jeg snakke med mine venninner bibliotekarene, og eventuelt tilby meg å kjøpe den boka til bygdas folkebibliotek. Kjekt med nettverk. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Speedy
Trollok
Trollok

weeeee

Post by Speedy »

Blir 16 2.mai går i 10 klasse. Alt for møje prøver :lol:
Det finnes gull og perler i mengde, men å tale med kunnskap er et kosbart smykke
Post Reply