Er det nå jeg skal slette alle innleggene og stenge tråden for å skjule at jeg tok feil? Klarte ikke å få med meg at det var starten på 1800-tallet heller
Da tok jeg vist ganske feil da. Men uansett har jeg lyst på at det skal komme drager dit. Det hadde gjort boka ganske bra tror jeg. Men det kunne også ha ødelagt det fullstendig.
Tror ikke drager ville ha passet inn i det hele tatt i Randland. Uansett, Jordan har ikke tid til å innføre drager i den siste boka. Nå må han bli ferdig med alt heller
Selv tror jeg at Dragen kommer fra fabler i AoL, som stammer fra sanne eller usanne legender fra en enda tidligere alder.
Hvis du mener det Terje, kommer jeg til å finne deg, og kaste egg på deg når jeg flytter til Trondheim. Så kommer jeg til å gi deg en klem og si unnskyld.
Kjetil wrote:Hvis du mener det Terje, kommer jeg til å finne deg, og kaste egg på deg når jeg flytter til Trondheim. Så kommer jeg til å gi deg en klem og si unnskyld.
Bare bulla, ASOIAF en en av de tre favorittfantasyseriene mine.
Så den utgaven av boka her sist jeg var på i byen. Min A Game of Thrones er blå
Selv har jeg ikke kjøpt A Feast for Crows enda, for WoT ødela jeg symetrien i Paperback bøkene mine, men jeg venter heller til a feast for crows kommer i pocket jeg.