Prøver å komme innom når jeg kan, men det blit bare på skolen. Men forhåpentligvis (*krysser fingre*) blir det internett på hybeln om ikke lengre. Er ikke bra det. Venner seg til internett hele tiden, å plutselig sitter man der uten.Ashaman wrote:Er det forresten noen som veit hvor det har blidt av Damien? Hørte noe snakk om at han ikke hadde nett på hybelen eller noe!
Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe, jeg blir gjerne jeg, bare jeg og the black wind som er medlemmer. Vi kan ta over verden vi vettu.
Jeg er en forkledningsmester. Jeg har lurt meg inn i Tar Valon, forkledd som dame. Og blitt medlem i den svarte Ajaen. Hvordan jeg kom meg igjennom alle de naken-seremoniene er et spørsmål for en senere annledning.
Jeg er en forkledningsmester. Jeg har lurt meg inn i Tar Valon, forkledd som dame. Og blitt medlem i den svarte Ajaen. Hvordan jeg kom meg igjennom alle de naken-seremoniene er et spørsmål for en senere annledning.
Hehe, dersom jeg kunne dødd av latter hadde det vert nå!
Da røpte dere rengen til mørke-kvinnene! Men, det finns vell ikke så mange av dem heller da! Bare ei (eller en da
)
Lurer på hva neste rang er. hehe
Edit: er visst ei til! Etter som Kjetli sier.
Da røpte dere rengen til mørke-kvinnene! Men, det finns vell ikke så mange av dem heller da! Bare ei (eller en da
Edit: er visst ei til! Etter som Kjetli sier.
Last edited by Ashaman on Wed Mar 15, 2006 20:44, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg ser på meg selv om en forkledningsmester takk. En spion av høy klasse.Akira wrote:Da har vi fått vår første transvestitt på forumet. Eller kanskje transseksuell?
hehe, det var jo fintAshamansomethingsomething wrote:Hehe, dersom jeg kunne dødd av latter hadde det vert nå!
Da røpte dere rengen til mørke-kvinnene! Men, det finns vell ikke så mange av dem heller da! Bare ei (eller en da )
-
Wolfbrother
- Den Fortapte