Klart vi er det. Galad og Lan. Det er våre to all-time favoritter. Gawyn er en svekling (så langt i serien i hvert fall), og Mat hører til Tuon, men hadde en virkelig god scene med Galad og Gawyn. Nynaeve har sine definitive øyeblikk. Veldig glad i henne som karakter.
Ceres wrote:Jepp, sterke stille menn er de beste. Du føler deg ikke truffet, formoder jeg?
Jeg velger og ikke svare, for da går vi fort OT
Den karakteren jeg synes det er helt klart å lese sitt PoV er Elayne. Selv om jeg liker jenta, blir det utrolig kjedelig å lese hennes kapitler mer enn 1 gang.
Hei, hei, hei!
Jeg er den første vokteren til Ceres!
Jeg bør ha høyest rang da! hehe
Neida. For å si det slik, så er jeg hvertfall stille av meg!
Eller, det vil si, jeg er ikke av de som snakker mest på sammenkomster!
Perrin er såklart den beste i bøkene! Og Logain da!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Dristet meg til å lese likevel og det står ingenting farlig der. Men til Admin kan jeg unnskylde meg med at jeg ikke husker hvilken bok det er. Og jammen følger du med også Eiving. Tror bare jeg har skrevet det 1 gang. HAr du kartotek over oss eller?