Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 7:40
vi er langt OT!
*kremt*
og ja, Galad er vel drømmetypen. vakre, høye, tause menn
(og at han er en av de beste sverdsvingerene i verden er jo heller ikke et minus)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Thu Mar 16, 2006 16:56
men han er jo så dust, jo...
(i know. veldig kontruktivt sagt av meg.
)
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 17:07
Han er jo ikke dust, han gjør jo det riktige hele tiden.
Men jeg ser jo at det muligens ville vært et problem å være sammen med et menneske som var til de grader moralsk overlegen. Men men..
Urban tilværelse
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 16, 2006 17:33
Er ikke alltid det beste å gjøre d riktige hele tida da! Syns han overdriver ALT, ALT for mye!
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 17:58
*pfff*
(siste off topic fra meg
)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 18:48
Hva hjelper det å være verdens beste sverdsvinger i en verden hvor det finnes tusenvis av channelere som kan plukke deg i småbiter uten å anstrenge seg? Jeg liker ikke Galad, misslikte han helt fra Rand først møtte han. Han tok seg litt opp i KoD da men.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Thu Mar 16, 2006 19:31
å følge reglene er ikke alltid det riktige . man må tenke litt utenfor boksen av og til også.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:04
Men denne tråden handler om minst likte karakter. Bare for å informere...
Jeg liker ikke Lelaine.
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 20:06
Spennende valg Ceres. Hvorfor liker du henne mindre enn Romanda? De oppfatter jeg som veldig like da.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:08
Lelaine har liksom mindre substans. Liker R mye bedre. Har mer tyngde. Dessuten er hun gul, ikke vel?
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 20:10
Jeg synes Romanda virker mer overfladisk enn Lelaine. Føler at Lelaine skjuler ett eller annet. Som kommer til å dukke opp. Kanskje ho er en mørkefrende. Har på følelsen at det er noe uggent med henne.
Og gule er jo kjedelige
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 16, 2006 20:12
tror L bare er svært selvsentrert...
men R har bein i nesa
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:13
De gule er jo datidas leger!
Og hvem av de gule er det som er kjedelige??
Og R er gammel og gråhåret og har ett og annet ugjort...
Og liker ikke mørkefrender.
Urban tilværelse
Kjetil
Den Fortapte
Posts: 2854 Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA
Post
by Kjetil » Thu Mar 16, 2006 20:13
R er bare sta og grodd fast i gamle vaner spør du meg. Er Nynaeve om 300 år. Kjedelig og sta.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 16, 2006 20:15
Tror ikke Nyn har evne til å bli kjedelig...
Urban tilværelse