Terje wrote:
Har du narra meg til å kjøpe nedkorta utgaver?!
Tydelegvis. Eg visste dog ikkje at dei var nedkorta då eg nemnde dei for deg. Kjøper dei sjølv, til brodern (han er fan og vil ha eigne eksemplarer), så det plager meg òg. Til dømes var "Jordskjelv", mitt yndlingsblad, maltraktert med heile fire sider klipt bort her og der, samt to sider kutta frå "teknoforum"-biten. Den dramatiske slutten vart langt mindre dramatisk utan dei to sidene der Glupus kaldt og logisk vurderte Grønnings foreslåtte genocide før han bestemte seg for å hjelpe Fantonald likevel...
Hvis dette er tilfelle, kommer jeg til å utlyse Jihad for å rive deg ned fra din behagelige pidestall!
Det er nok det, diverre. Men om cirka to blad til, frå no, så blir originalhistoriene kortare (i forrige runde var det ei lita, dårleg humorhistorie bakerst i bladet for å oppretthalde lengden, men denne runden satser eg på at dei berre kutter den humorhistorien og dermed får behalde hovudhistoriane uforkorta) , så hald ut!
Så du har forlatt Et Slikt Forum? (Hah, jeg gjetta rett!

) Oi, tror ikke jeg hadde klart å forlate et forum jeg hadde vært medlem på så lenge. Men hvis alle de morsomme medlemmene var borte, så...
Omtrent alle, ja, og me har laga eit eige, hemmeleg lite skuggeforum der me kan pratast om alt og ingenting fortsatt.
Uansett: Respekt, mann!

XD
Vel, eg har ikkje sletta meg. Og eg har adminkrefter der (ikkje stillinga, berre makta

) etter ein spøk for eit år sidan eller så, så eg dropper innom innimellom og sletter poster eg ikkje liker og redigerer ting som blir sagt som eg meinar er for tåpelege. ;D Lurer på om dei kjem til å gjere noko med det eller ikkje...
Men eg postar ikkje lengre, nei. Har dog ein halvseriøs plan om å samle ein neve av dei betre medlemmene som forlot forumet saman med meg/har forlatt det allereie/vurderer å forlate det og spamme som ville ein dag i halvåret der. ;D