Jeg følger ikke med på noen serier, men det er fordi jeg har det så travelt at hvis jeg skal huske på å se alle mulige slags serier på det og det klokkeslettet blir det litt mye. Men jeg ser nesten hva som helst. Skrur på tv-en og ser på det som går.
Jeg følger jo litt med på Idol, da, men det er ikke så morsomt i år, for det er ingen der jeg synes er flinke.
Det finnes jo grenser til hva jeg gidder å se på. Hotel Cæsar holder jeg meg laangt unna!
nja. vet ikke om det er spesielt beundringsverdig å være vettskremt av tanken på å være følelsesmessig involvert. men en mandig holdning er det kanskje.
det er en svært manndig holdning, som sikkert de fleste kjenner seg igjen i. Heldigvis går den over, bare du får nok tid på deg. Jenter skjønner aldri hvor lang tid gutter trenger.
Kjetil wrote:det er en svært manndig holdning, som sikkert de fleste kjenner seg igjen i. Heldigvis går den over, bare du får nok tid på deg. Jenter skjønner aldri hvor lang tid gutter trenger.
Jeg er redd selv jeg.
jaja så er vel vi jenter ikke gutter heller og hadde vi skjønt det hadde vi vel vært gutter
haha, jeg kan nå ørtenogførti helt elendige sjekke triks på både flammsk og polsk og engelsk. jenter i de landa må være svært lette på tråden om de faller for noe slikt
Last edited by Faile on Thu Mar 16, 2006 21:06, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.