Navn, rang og uoversiktlig.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Navn, rang og uoversiktlig.
Når man leser gjennom mye av tingene som er her, kommer man fort fram til at det er noe snakke om rang og signaturer og lignende. Men siden den rangen/signaturen man hadde da innlegget ble skrevet kanskje er byttet ut mister man kanskje tråden i ting som blir sagt.
Så mitt spørsmål til Admin er om det hadde gått an å se hva som er skrevet når o.s.v. med rangen/signaturen/navnet? Men dette er bare et forslag, ingen trenger å ta meg seriøst.
Så mitt spørsmål til Admin er om det hadde gått an å se hva som er skrevet når o.s.v. med rangen/signaturen/navnet? Men dette er bare et forslag, ingen trenger å ta meg seriøst.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Tror det fort kunne blitt mer uoversiktelig. Dessuten pleier man (burde hvertfall) kopiere signaturer o.l. inn i selve posten på signatur-tråden, slik at vi da vet hva vi snakker om.
Og snakk om rang og rangskifter tror jeg ikke er så stort eller utbredt problem. Når noen virkelig får viktige ranger (som oftest det de ender opp med for godt og), så gjør vi det kjent.
Og snakk om rang og rangskifter tror jeg ikke er så stort eller utbredt problem. Når noen virkelig får viktige ranger (som oftest det de ender opp med for godt og), så gjør vi det kjent.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Matt Cauthon
- Trollok

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Merk forresten at administratorene ikke er så glad i poster skrevet på dialekt, og at dersom jeg ser noen slike poster i Rollespill (Som jeg modererer), så sletter jeg dem umiddelbart, uten å lese hva som står der.Matt Cauthon wrote:ett lite spørsmål:
korsen får man høyar rang?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte