Ja. Eg har ein berbar, og har ein ekstra skjerm kopla til den. Den berbare kan ikkje ha større oppløysing enn 1024*768 (j***a drit...), men eg har 1280*1024 på den eksterne skjermen. Kunne kanskje brukt den eksterne som primærskjerm, men det er greitt slik..
Man ser ikke at det skjer noe når man trykker ''printcreen''
Dessuten blir sikkert filen for stor når du skal hoste den, så det kan være en fordel å konvertere filen til f. eks. *.gif eller *.jpg!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Jeg kan såpass, tror bare pcen min er mongo.
Driter i det. Bakgrunnen min er veldig lite spennende uansett. Svart bakgrunn, overfylt av ikoner og filer. Ikke gøy
Hva faen er det med folk og overfylte skrivebord? Er det ingen som foretrekker å ha en ren og minimalistisk bakgrunn, og heller slenge de mest brukte programmene på quicklaunch-linja?
Eller finne dem via "start-programmer", eventuelt lære seg plasseriga deres, og bruke "kjør"? Styggeste jeg ser er skrivebord med mer enn fem-seks ikoner.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Hva faen er det med folk og overfylte skrivebord? Er det ingen som foretrekker å ha en ren og minimalistisk bakgrunn, og heller slenge de mest brukte programmene på quicklaunch-linja?
Eller finne dem via "start-programmer", eventuelt lære seg plasseriga deres, og bruke "kjør"? Styggeste jeg ser er skrivebord med mer enn fem-seks ikoner.
HELT enig.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."