Terje wrote:Spørsmål: Hva er pi?
Svar: halvparten av pu.
Det dømet er jo sugent og ikkje beteiknande i det heile tatt.
Noen morsomme greier er det jo der, det er ikke til å unngå, men i det store og hele synes jeg det er et håpløst konsept.
Det varierer såklart litt frå gong til gong, men eg føler at i brorparten av sendingene har dei vore ganske så underhaldande, faktisk. Ikkje Nytt på Nytt eller Hallo i Uken, akkurat, men betre enn det meste andre NRK har av norske humorprogram.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Som du kanskje har lagt merke til fra mine nedlatende kommentarer, har jeg ikke sett en episode av det på flere år, så jeg utelukker ikke at du har rett.
(EDIT: Gud, jeg er teit. )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Som du kanskje har lagt merke til fra mine nedlatende kommentarer, har jeg ikke sett en episode av det på flere år, så jeg utelukker ikke at du har rett.
Hehehehehe, mistenkte at dette var tilfellet, ja...
(EDIT: Gud, jeg er teit. )
Jaha?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Løvebakken? Er ikke det programmet hvor det blå partiet og rød partiet sitter i et panel og snakker om tull?
Dersom det er sant, er det jo et helt fint program, avhengig av hvem som er i panelet. Husker at de var spesielt morsomme under sist valgkamp. (om jeg er på jordet, skyt meg)
Du vil da være enig i at det er ganske teit å snakke nedsettende om noe en knapt nok har sett?
Ja, men å sette likheitsteikn mellom å ha utført ei teit handling og det å sjølv vere teit følte eg var litt drastisk, så eg undra over om du kanskje hadde andre motivasjonar for denne nedrakkinga av eige ego.
Terje wrote:Nedrakking av eget ego er en sunn øvelse, du burde prøve det en gang.
Tru meg, eg gjer ikkje anna. Dude, den mest brukte tag'en på webloggen min er "megalomania"... dersom ikkje DET er nedrakking av eige ego er ingenting det.
Har nå forflyttet en scrubs-diskusjon over hit i stedenfor...
Cox er genial ja! Hehe... far...
Han som spiller JD har imidlertid begynt å bli noget gammel ut over i serien har jeg lagt merke til... Begynner å utvikle en distink hake-struktur... Har irritert meg litt... Ikke bekymre deg, terje, kommer ikke før i sånn ca sesong fire...