post your desktop
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Den forrige, jepp, ikkje den noverande, den noverande var eit plutseleg innfall eg fekk då eg snubla over eit bilete av den "Attack of the Clones"-posteren med Anakin og Padmè. ("A Jedi Shall Not Know Anger. Nor Fear. Nor Love.") Det er antakeleg det nærmaste Star Wars nokon gong har komme å vere kul. XDTerje wrote:Tør jeg gjette på at din forrige desktopen din (og den nåværende, for den saks skyld) var Whedon-relatert?
Uansett, den forrige var ein liten button-liknende sak som viste to Mutant Enemy-mumier, ein i brun jakke og ein i svart, med underteksten "Wear both coats", for å oppmuntre Firefly-fans (som håpar på Serenity-sequel) og Buffy/Angel-fans (som håpar på Spike-film eller liknande prosjekter) til å ikkje konkurrere med kvarandre, men heller samarbeide. (Antek du tek referansen "browncoat", den svarte frakken refererer til åpenbart til Spike og Angel fyrst og fremst, men òg Buffy, som visstnok brukte ein svart frakk i nokre episodar)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Bruk et bilderedigeringsprogram (som paint) og forminsk bilde i størrelse, eller velg å lagre som dårligere kvalitet. Du bør lagre det i jpg hvis du ikke har det fra før ("lagre som").
Trykk ctrl+w i paint for å forminske bildet.
Edit: eller pichotel som det blir sagt her, slik at du kan lasta opp større bilder. Men da vil det ta lengre tid for oss å laste det her på forumet da.
Trykk ctrl+w i paint for å forminske bildet.
Edit: eller pichotel som det blir sagt her, slik at du kan lasta opp større bilder. Men da vil det ta lengre tid for oss å laste det her på forumet da.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

http://img115.imageshack.us/my.php?image=1239tw.png
Ble alt for lite, men jeg får det ikke større...
Ble alt for lite, men jeg får det ikke større...
. . .