Bøkene
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Bøkene
Jeg har nå Ung Vår og Skumringens Korsvei på norsk, ingen på engelsk. Og jeg regner med at dette er et dumt spørsmål her, men er det noen som kunne tenke seg å selge sine norske bøker? Til en rimelig penge selvsagt. Er intressert i det meste hardperm (litt sær) under 200 kr. Hvis noen vet om noen ekstremt billige sider ville det også vært fint.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg har noen utslitte og utleste engelske paperbacks som snart er klare for utskiftelse (og dermed til salgs
), men siden jeg nettopp har begynt å samle på de norske oversettelsene (bye bye, studeilån! hehe
) er sjansen for at jeg selger dem ubeskrivelig liten. For å si det mildt.
Ellers kan jeg bare lage ekko av det Fantasy Freak sa: sjekk salg og greier; kanskje spesielt Mammutsalget som pågår over hele landet nå. Jeg kjøpte for eksempel Dolkenes Vei for 70-80 kroner i høst en gang.
Ellers kan jeg bare lage ekko av det Fantasy Freak sa: sjekk salg og greier; kanskje spesielt Mammutsalget som pågår over hele landet nå. Jeg kjøpte for eksempel Dolkenes Vei for 70-80 kroner i høst en gang.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Fantasy Freak
- Hengiven

Hehe.. Eller trygd..? Fikk litt sånn Jokke (fra Pondus) vibber her nåTerje wrote:Pff, hva skal man med jobb når man har studielån?
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Jeg tror jeg har et par eksemplarer til overs av oversettelsen av én eller to av de siste bøkene liggende. Skal sjekke når jeg får mulighet (jeg befinner meg et annet sted enn bøkene) og gi beskjed her. De som kommer først til mølla da, kan få en bok hver gratis hvis de refunderer portoen.
Men som sagt: Jeg er ikke helt sikker på om jeg husker riktig -- må sjekke først. Kommer tilbake til saken.
Morten
Men som sagt: Jeg er ikke helt sikker på om jeg husker riktig -- må sjekke først. Kommer tilbake til saken.
Morten