Hjelp! Jeg søker på jobb i Pryo-uka og har fått avslag på tre teater i Oslo allerede, og har søkt på 3-4 til i kveld. Men jeg er ikke sikker på om det er nok. Innspill?
Hm... ja... Uansett hva slags jobb man søker er det alltid greit å ringe eller møte opp selv og prate med folket som bestemmer... Gir dem et ansikt å tenke tilbake på...
Javist ja. Det er bare 18 mil hver vei. Men de jeg har fått avslag fra så langt har ikke slike tid til meg. Så håper jeg på bedre lykke med resten. Var så desperat at jeg tilogmed søkte på Den Norske Opera.
Eivind wrote:Opera bør du holde deg langt unna ja, mer plagsom underholdnigsform finnes knapt!
Oioioioioi... hva hører jeg??!
Finnes da slettes ingenting kjekkere enn å gå på en opera/ballett-forestilling! Gleder meg til den nye operaen er ferdig, dagens opera er ikke akkurat særlig respektivt for nasjonen Norge.
Eivind wrote:Opera bør du holde deg langt unna ja, mer plagsom underholdnigsform finnes knapt!
Oioioioioi... hva hører jeg??!
Finnes da slettes ingenting kjekkere enn å gå på en opera/ballett-forestilling! Gleder meg til den nye operaen er ferdig, dagens opera er ikke akkurat særlig respektivt for nasjonen Norge.
Du får kose deg, meg ser du aldri frivillig på en opera.