Filmliste – Top 10
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Sin City er svært bra. Det er kanskje den filmen som er mest tro mot tegneserie konseptet. Folk blir blandt annet gjennombårret med maskingevær for deretter å fortsette uten en skramme 5 minutter og et par systing senere. Mickey Rourke er jo helt genial som hovedkarakteren Marv. Utrolig fett at den selvdestruktive alkoholiserte Rourcke endelig ser ut til å få karrieren tilbake på beina. Hans beste film siden Angel Heart.
Star Trek er gøy ja. Tror jeg har sett det meste av det som er å oppspore av Star Trek med unntak av "deep space nine" serien. Var helt klart mer oppslukt før, men en episode/film med Picard eller Kirk gjør seg fremdeles. First Contact er helt klart blandt de beste Sci-fi filmer jeg har sett.
Eller må jeg si at du har en utrolig bra film/serie smak. Well done!
Eller må jeg si at du har en utrolig bra film/serie smak. Well done!
Enig...
First Contact er helt fantastisk!
Jeg så aldri noe særlig på "bi-seriene" i star trek, heller. Det var TOS og NG som var min greie. Såg litt av Voyager, eller hva den nå heter (der de ble sendt ørtogførti lysår avgårde i galaksen og noen år frem eller tilbake i tid...), men ellers ikke så mye av andre ting, nei.
Jeg så aldri noe særlig på "bi-seriene" i star trek, heller. Det var TOS og NG som var min greie. Såg litt av Voyager, eller hva den nå heter (der de ble sendt ørtogførti lysår avgårde i galaksen og noen år frem eller tilbake i tid...), men ellers ikke så mye av andre ting, nei.
Don't Panic!
Ja, den var også svært morsom. Syntes ikke den var bedre enn Istid, men det er som sagt bare fordi jeg digger Jespersen og Lyngbø i den filmen...Treveler wrote:Nemo og istid er svært bra animasjonsfilmer, men de når ikke de utrolige (The Incredibles) til knærne en gang. Satt å gliste konstant fra begynnelse til slutt. Hadde krape i ansiktet en uke i strekk etterpå...
-
Taraisilwèn
- Hengiven

- Posts: 122
- Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
- Location: Stavanger
og filmene selvsagt...
First Contact og The Voyage Home er noen av mine desidert største favorittfilmer. Satt forresten akkurat og såg på Insurrection på canal+ nå.
Don't Panic!
Mine favoritter!
Jeg liker disse filmene jeg:
Ever After
fire nøtter til askepott(blir ikke jul uten!)
Pirats of the carribean
mr and mrs smith
the aviator(likte denne filmen veldig godt, men tviler på om det er en jeg kommer til å se mange ganger...)
fire bryllup og en gravferd(absolutt klasikker!)
Nothing Hill
Pretty Woman
Dirty Dancing
Er veldig flink til å huske søte filmer jeg liker, er verre med action og grøssere, de glemmer jeg navnene på...
Er ikke enig i at alle må se requim for a dream, den filmen var jo grusom. Jeg tror seriøst det er den værste filmen jeg har sett, så den da den kom og var rundt 12 år. Ikke alderen for orgier, dop i alle former, vold, sex ++++ Men en ting er sikkert etter å ha sett denne filmen holder man seg unna narkotika.
Ever After
fire nøtter til askepott(blir ikke jul uten!)
Pirats of the carribean
mr and mrs smith
the aviator(likte denne filmen veldig godt, men tviler på om det er en jeg kommer til å se mange ganger...)
fire bryllup og en gravferd(absolutt klasikker!)
Nothing Hill
Pretty Woman
Dirty Dancing
Er veldig flink til å huske søte filmer jeg liker, er verre med action og grøssere, de glemmer jeg navnene på...
Er ikke enig i at alle må se requim for a dream, den filmen var jo grusom. Jeg tror seriøst det er den værste filmen jeg har sett, så den da den kom og var rundt 12 år. Ikke alderen for orgier, dop i alle former, vold, sex ++++ Men en ting er sikkert etter å ha sett denne filmen holder man seg unna narkotika.
Re: Mine favoritter!
The Aviator var knallgod ja! Leonardo Di Caprio er en av de bedre skuespillerne som finnes.trollok wrote:Jeg liker disse filmene jeg:
Ever After
fire nøtter til askepott(blir ikke jul uten!)
Pirats of the carribean
mr and mrs smith
the aviator(likte denne filmen veldig godt, men tviler på om det er en jeg kommer til å se mange ganger...)
fire bryllup og en gravferd(absolutt klasikker!)
Nothing Hill
Pretty Woman
Dirty Dancing
Er veldig flink til å huske søte filmer jeg liker, er verre med action og grøssere, de glemmer jeg navnene på...
Er ikke enig i at alle må se requim for a dream, den filmen var jo grusom. Jeg tror seriøst det er den værste filmen jeg har sett, så den da den kom og var rundt 12 år. Ikke alderen for orgier, dop i alle former, vold, sex ++++ Men en ting er sikkert etter å ha sett denne filmen holder man seg unna narkotika.


