Det gjeld berre å både gidde og vere ressurssterk nok til å faktisk forsøke få tak i dei.
Sommeren
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det kan du sei.
Det gjeld berre å både gidde og vere ressurssterk nok til å faktisk forsøke få tak i dei.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
husker min andre tur som mye morsomere enn den første. glemte å krysse beina... ehm...Ashaman wrote:Magasuget er ikkje noko bra, utanom fyrste gongen.
Gjeng så fort at ein ikkje får med seg noko!
Er sjeldan eg badar når eg har vore der i det siste, er så lei av det, men eg må vell få til litt surfing om eg reiser i år!
jeg bader der hver gang jeg er der. finner ofte mye morsomt i den store baderundingen. alltid penger, og ofte smykker. en gang fant jeg en en tusenlapp.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg er litt spent, hva skjer hvis du glemmer å krysse bena?
Selv tror jeg hadde kjedet meg i hjel, om jeg hadde hatt en slik jobb. Jeg liker å ha noe å gjøre på formiddagen.
men ellers har du mange gode ideer Terje
Kvelder i fjæra med øl og grilling, og et stort bål, blir ikke bedre enn det. men den pizzaen er jeg litt spent på.
Og lange fjellturer er jo utrolig fint på sommeren, selv om jeg forbinder det egentlig ikke med en sommergreie, siden jeg gjør det hele året om jeg får sjangs.
Vi må heller ikke glemme utepilsen, jeg er jo halveis urban.
Selv tror jeg hadde kjedet meg i hjel, om jeg hadde hatt en slik jobb. Jeg liker å ha noe å gjøre på formiddagen.
men ellers har du mange gode ideer Terje
Kvelder i fjæra med øl og grilling, og et stort bål, blir ikke bedre enn det. men den pizzaen er jeg litt spent på.
Og lange fjellturer er jo utrolig fint på sommeren, selv om jeg forbinder det egentlig ikke med en sommergreie, siden jeg gjør det hele året om jeg får sjangs.
Vi må heller ikke glemme utepilsen, jeg er jo halveis urban.
bladene er genialt morsome!
men det som alltid vil være det ultimate sommarland opplevelsen, er drageskilen(e)
de er like morsome idag, selvom man får mange rare blikk av foreldre med små barn...
men det som alltid vil være det ultimate sommarland opplevelsen, er drageskilen(e)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?