Bare så dere er oppmerksomme på det får jeg si at det var jeg som viste ham siden. Så skriver han bra så er det min skyld, skriver han dårlig/dumt må dere steine ham.
Men uansett. Er det noen som har synspunkter på AC/DC og hvorvidt Bon Scott er bedre enn Brian Johnson. (hviis det er viktigt kan dere skrive om ander band her også da.)
Hvis noen er inn i black metall så vil jeg gjerne få nevne Nattefrost. Har Blood & Vomit albumet og må si at det er syke saker. Skikkelig pur jævlig skitten black. Fyren er sikkert gal og ja, finn ut selv.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjøpte meg et Ascendancy av Trivium i dag. Et meget heftig band som spiller metalcore med speed, death og trash i seg. Tungt og deilig. Growling og clean vocals og.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Tja, av de som må nevnes er AC/DC, Guns'N'Roses, Iron Maiden, Metallica, Kiss ++++. Mulig Metallica hører til under en annen måling. Dette var de jeg kom på i farta, men bare send inn.
Her er en oversikt over hva folk hører på mest av rock-sjangeren. Selv hører jeg på mest The White Stripes, Red Hot Chili Peppers, litt Foo Fighters etc av de der.
Ikke så veldig kategorisk rett liste så jeg nå da.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Jeg så nå over lista der og vil ha med følgende:
Nirvana
U2
Led Zeppelin
System of a Down
Queen
Queens of the Stone Age
The smashing pumpkins
Oasis
R.E.M
The rolling Stones
The Doors
Offspring
The Who
Aerosmith
Dette var de jeg synes fortjener en plass i solen, pluss de jeg har sagt. Men rock er et tøyelig begrep.