For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
hansito
Hengiven
Posts: 248 Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer
Post
by hansito » Fri Mar 24, 2006 19:01
Jeg og "jonas" er litt uenige om hvilket lag som er best i norsk fotball, så jeg er nyskjerrig på hva dere mener.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Fri Mar 24, 2006 19:05
Har på følelsen at Lillestrøm burde vært på den pollen. Og mangler vålrenga også? Hm...
Urban tilværelse
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Fri Mar 24, 2006 19:10
Døds bra å ta med Glimt Hansito
Nå er jeg fornøyd
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
hansito
Hengiven
Posts: 248 Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer
Post
by hansito » Fri Mar 24, 2006 19:28
Ceres wrote: Har på følelsen at Lillestrøm burde vært på den pollen. Og mangler vålrenga også? Hm...
Jeg tok bare med de jeg kom på i farten, så det er bare å beklage hvis noen føler seg utelatt.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Fri Mar 24, 2006 21:07
Jeg har beklageligvis tro på enga i år. Synd, men sant.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Fri Mar 24, 2006 22:25
Enga? I år? Næh.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
hansito
Hengiven
Posts: 248 Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer
Post
by hansito » Fri Mar 24, 2006 23:05
Ikke nubbesjans, enga er ikke gode nok.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Fri Mar 24, 2006 23:24
Alle hater enga, ohoi ohoi... Vi liker ikke enga i nord
Nei RBK som alle i nord liker vinner (de har ørjan berg, bodø mannen
)
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
hansito
Hengiven
Posts: 248 Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer
Post
by hansito » Fri Mar 24, 2006 23:28
Tull, er det et lag som skal vinne i år så må det være brann!
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Rambomons
Hengiven
Posts: 118 Joined: Wed Feb 15, 2006 22:28
Post
by Rambomons » Fri Mar 24, 2006 23:36
Brann kommer til å slite i år. En ting er at de ikke er gode nok, men skader ville også ødelegge sesongen.
I år blir det RBK som tar tilbake seriegullet til Trondheim.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Fri Mar 24, 2006 23:58
Brann e BÆST! Min soleklare favoritt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Sat Mar 25, 2006 1:26
Hei brann kan vinne, de har bengt seternes, old glimt spiller
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Sat Mar 25, 2006 9:39
Tror verken på brann eller RBK jeg. Og start sliter også. De kommer ikke til å komme så godt opp i år. Men jeg er veldig i tvil nå. Ingen gode lag i år
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Simen
Ta’veren
Posts: 602 Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm
Post
by Simen » Sat Mar 25, 2006 10:40
La til Lillestrøm (!) og Vålerenga. Sløvt poll-arbeid altså..
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
truls
Mørkefrende
Posts: 40 Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog
Post
by truls » Sat Mar 25, 2006 12:44
Lillestrøm!
eLSKer