Mye enklere med slike forumer; her er emnene mer spesifikke, og diskusjonene blir ikke så personlige...
Men uansett. Til sammenligning, kan jeg opplyse om at fantasynorge.com har i overkant av 5000 poster, og de har holdt på siden 2003, tror jeg. De er døde nå, men...
Og fantasyforumet.net har vel et sted rundt 4000. de har også holdt på lenger enn oss, tror jeg...
Men, alle medlemmer, GRATTIS!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Mye enklere med slike forumer; her er emnene mer spesifikke, og diskusjonene blir ikke så personlige...
Men uansett. Til sammenligning, kan jeg opplyse om at fantasynorge.com har i overkant av 5000 poster, og de har holdt på siden 2003, tror jeg. De er døde nå, men...
Og fantasyforumet.net har vel et sted rundt 4000. de har også holdt på lenger enn oss, tror jeg...
Jepp. Men det er ofte viktig ikke å favne for bredt, for da vil nisjeforumene stjele medlemmer. Dessuten har fantasyforumet.net et mer elitistisk preg enn tidshjulet.net, og tidshjulet.net har en mer "voksen" profil enn fantasynorge.com -- noe som vel sier en del om fantasynorge.com.
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind wrote:Hehe, ja. Vi pleide å ha dem på linkesida vår, men så fjerna vi dem fordi vi ikke syntes sida dems var noe bra
Hvem av dem? Begge?
Btw, denne tråden på fantasyforumet.net er moro å lese.
Jepp, enig. Og sjekk hvor intelligent og velformulert han fyren som kaller seg Terje er, da! Ikke at det er noen overraskelse; han må jo ha gode gener når foreldrene hans har så god smak, men kom igjen!
Litt av en fyr.
- Verg., Aen., 3.315.